sinds zes dagen heb ik een stijve nek waar ik enorm last van heb! Ik kan me niet herinneren dat ik gesport heb of iets anders fysieks zwaar. Sinds gisteren is er heel de linkerkant bijgekomen van mijn ribbenkast.
Ik vind het knap lastig want kan niet meer normaal functioneren, maar heb ook niet echt zin om daarvoor even naar de huisarts te huppelen...
Ik kan nog wel bewegen en alles doen maar het trekt allemaal nogal tegen. Als ik gewoon rechtzit doet het geen pijn, vanaf dat ik rechtsta begint mijn ribbenkast pijn te doen en vanaf ik mijn hoofd beweeg doet het ook pijn. Niet echt pijn, maar zo'n vervelende steekjes.
Ik vraag me nu gewoon af of het van de kou komt of van mijn bed dat ondertussen 10 jaar oud is en misschien toe aan vervanging? Iemand tips om het weg te werken?
Ik maak wel elke dag een paar overgangen van heel warm naar ijskoud, misschien kan het daaraan liggen? + mijn paarden staan op een wei en daar is het ijskoud nu
na ongeveer een week ben ik er eindelijk vanaf, aangezien ik nu extreme hoofdpijn en griep heb is het volgens de dokter een waarschuwing geweest van m'n lichaam dat er wat aan het broeien is. Wat stom om dat te negeren zeg