Hallo,
Sinds een jaar of 8 heb ik last van mijn rechterenkel. Het begon met een stevige pijn onder de (buitenste) knobbel aan mijn enkel. Onder de knobbel aan de buitenkant van mijn enkel. Als je er op drukt doet het zeer, lopen doet zeer, sporten doet zeer, autorijden doet zeer.. Ik kan niks meer. Naar verschillende orthopeden geweest, zo ook 1 op Universitair niveau. Er was sprake van een Osteoïd Osteoom, maar dat is nu uitgesloten, de pijn zat volgens de dokter op een andere plek.
Het is een kloppende pijn, vooral ''s nachts en overdag heb ik een doof gevoel in mijn enkel, net alsof je er een verdoving in hebt gehad.
Ik heb 4 jaar geleden een kijkoperatie gehad en daar kwam niet zoveel uit. Alleen wat weefsel hebben ze toen weggehaald.
Nu schijnt het iets met de weke delen te zijn, zoals spieren en pezen. Ik weet het niet meer, heb elke dag pijn en loop met een brace om de pijn te onderdrukken.
Intapen is al gedaan.. Loopgips, wrap etc. Autorijden doet mij zo'n pijn en paardrijden staat nu ook op een laag pitje.
Wie herkent dit?