Ik word zo moe van mijn enkel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Ik word zo moe van mijn enkel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 15:43

Hallo,

Sinds een jaar of 8 heb ik last van mijn rechterenkel. Het begon met een stevige pijn onder de (buitenste) knobbel aan mijn enkel. Onder de knobbel aan de buitenkant van mijn enkel. Als je er op drukt doet het zeer, lopen doet zeer, sporten doet zeer, autorijden doet zeer.. Ik kan niks meer. Naar verschillende orthopeden geweest, zo ook 1 op Universitair niveau. Er was sprake van een Osteoïd Osteoom, maar dat is nu uitgesloten, de pijn zat volgens de dokter op een andere plek.
Het is een kloppende pijn, vooral ''s nachts en overdag heb ik een doof gevoel in mijn enkel, net alsof je er een verdoving in hebt gehad.

Ik heb 4 jaar geleden een kijkoperatie gehad en daar kwam niet zoveel uit. Alleen wat weefsel hebben ze toen weggehaald.

Nu schijnt het iets met de weke delen te zijn, zoals spieren en pezen. Ik weet het niet meer, heb elke dag pijn en loop met een brace om de pijn te onderdrukken.
Intapen is al gedaan.. Loopgips, wrap etc. Autorijden doet mij zo'n pijn en paardrijden staat nu ook op een laag pitje.

Wie herkent dit?

benangelique

Re: Ik word zo moe van mijn enkel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:25

ik herken dit niet, maar doet mij wel denken aan posttraumatische dystrofie. je hebt geen last van verkleuringen op je voet of een heel koude voet? het is enkel de pijn?

Aline_17

Re: Ik word zo moe van mijn enkel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:54

Ik herken niet jou symptomen, maar wel het feit dat ze niks vinden. Als ik jou was zou ik gewoon er nog eens naar laten kijken want het klinkt niet echt normaal :(:) het is niet fijn als je niks kan... Sterkte!