Ik heb al jaren lang last van haaruitval. Vanaf.. ik denk, rond mijn 14/15e, ik ben nu 20.
Elke keer als ik mijn haar was zit het putje helemaal verstopt van de haren. Elke dag haal ik weer een handje haar eruit.. Ik word er niet goed van
.Een paar jaar geleden ben ik al naar de huisarts geweest hiervoor, die heeft me toen doorverwezen naar een dermatoloog. Maar die dermatoloog vond het allemaal wel meevallen en zag geen kale plekken of rare dingen op mn hoofdhuid dus die heeft me weer naar huis gestuurd.
Ik heb al verschillende shampoo's gebruikt, conditioners, flesjes, dingetjes.. alles. Niks helpt. Fohnen doe ik zo af en toe, maar nooit totdat het helemaal droog is. Stijlen doe ik misschien 1 keer in de 5 maanden ofzo.
Kappers hebben mij aangeraden vitamine b pillen te slikken. Hier ben ik dus aan begonnen, maar ook dat helpt niet (ik slik het nu ongeveer 2 maanden). Mn haar is er wel wat meer van glanzen, maar de uitval blijft nogsteeds.
Vanmiddag zat ik weer bij de kapper en het viel haar ook op van mijn haarverlies. Zij zei dat ik misschien beter maar weer naar de huisarts kan gaan..
Weten jullie wat ik nog kan doen?? En wat het zou kunnen zijn? Schildklierproblemen zou het niet kunnen zijn, daar ben ik 2 jaar geleden nog op getest (wegens andere redenen).
Ik zag dat hier al een topic van was alleen dat ging ook over huidproblemen en dat heb ik niet..

). En aan de hand daarvan kon ze haar diagnose stellen. Ik had toen ook nog geen plekken oid.