Beetje rare titel misschien maar ik zit met het volgende:
Ik heb regelmatig last van mijn bovenbenen. Als ik mijn benen dan zachtjes aanraak dan heb ik het gevoel dat m'n hele boven been één grote blauwe plek is. Ik zie helemaal niks en heb het idee dat het mijn spieren zijn. Het is dan echt heel gevoelig en er moet echt niemand anders aankomen.
Verder heb ik last van onrustige benen maar dat heb ik nu wel aardig goed onder controle.
Alleen dat blauwe plekken gevoel vind ik zo raar. Weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Is er hier iemand die dit ook heeft of er wel eens meer van gehoord heeft? Of iemand die weet wat ik zou kunnen doen?
Alvast bedankt!!!!!!
kainda
Geplaatst: 27-01-09 11:01
Komt waarschijnlijk van de kou Ik heb er ook vaak last van.
Lot1987
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-09 14:27
Nee want ik heb het ook in de zomer. En niet speciaal na het rijden ofzo. Ik heb al zo veel dingen bijgehouden om te kijken of het na een bepaald iets komt maar dat is niet zo.
Ja mijn spieren zijn wel snel gevoelig. Ik vind het gewoon heel irritand dat als mijn vriend zijn hand op m'n been legt dat ik dan al allert ben dat het niet te zeer gaat doen. Het wordt gewoon vervelend, dat vind ik erger dan de pijn
MarjonTampon
Geplaatst: 27-01-09 14:50
Dit misschien? Heb zo'n supervage pijn ook wel eens in mn pols.
Ik heb precies hetzelfde, alleen nu lijkt het de laatste tijd of mijn benen ook opgezet raken. En mijn armen doen ook gezellig mee. Dokter dacht bij deze klachten ook aan Fibromyalgie, maar daar ben ik verder niet op getest.