Alleen voor de kerstvakantie werd ik wat lakser met slikken en in de kerstvakantie slikte ik eigenlijk geen cranberry meer. Nadat de kerstvakantie voorbij was kreeg ik weer last van een blaasontsteking (denk ik). Het begon 's morgens rond 10 uur met lichte pijn tijdens het plassen, beetje bloed in de urine. Nog niks ergs. Uurtje later werd de pijn echter steeds erger (zo erg had ik 't nog nooit gehad), moest om de 5 minuten naar de wc, bloed in urine, na het uitplassen steken die vanaf beneden doortrokken naar in m'n buik. Ben toen naar de winkel gelopen, cranberrysap gehaald. Thuis snel 1 glas sap gedronken, veel water ook natuurlijk en weer 1 cranberrycapsule. Ik slik preventief iedere dag 1 cranberrycapsule. Rare is dus dat ik diezelfde middag rond 2/3 uur helemaal nergens, maar dan ook echt nergens meer last van had. De dag erna moest ik toevallig naar de huisarts, hier heb ik ook dit verhaal verteld maar zij had ook geen idee wat het kon zijn en vond het maar vreemd. Ze heeft wel m'n urine nog nagekeken en ik had geen blaasontsteking. Is er misschien iemand van jullie die dit herkend of enig idee heeft wat het is? Ik slik nu iedere dag weer een capsule en heb nergens last meer van gehad. Maak me er ook verder niet echt zorgen over, ben gewoon ontzettend nieuwsgierig
Maar is echt puur nieuwsgierigheid naar wat er dan aan de hand was.