Zenuw pijn na operatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Zenuw pijn na operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 23:29

Vorig jaar mei heb ik een klein ongevalletje gehad. Mijn paard had op mijn voet gestaan waarbij een teen bijna eraf lag en nogal kapot was. Toch was op eerste hulp besloten te hechten en te zetten en mij naar huis te sturen met gips. Na een week bleek er een bacterie in te zitten. Na drie weken vechten bacterie eruit en wond ging helen. Toen stonden we voor een keuze, wat nu... besloten is te kijken in hoeverre er herstel mogelijk is. Helaas was dat niet het geval en vorig jaar eind november dat er toch nog losse botstukken in zaten en kreeg ik last van neuromen (vergroeingen van de zenuw uiteinden onder de littekens).

Afgelopen 5 jan ben ik geopereerd en is het beschadigde deel van de teen verwijderd. Het was een amputatie van iets meer dan 2 koten. De stomp is heel goed geheeld, maar nu ik wat begin te lopen krijg ik weer enorm veel pijn. Ik voel weer precies de zenuw lopen aan de zijkant van de stomp. Het is geen fantoom pijn, maar pijn van de zenuw die er zit.

Mijn vraag is, zijn er meer mensen hier met ervaringen na operatie aan bv neuromen en hoe de pijnverloop daarna is. Gaat de pijn ooit weg of niet?