Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zou natuurlijk wel voor echte hardloopschoenen gaan, dus geen normale sportschoenen. Dat maakt voor mij ook al erg veel verschil
. Succes met je knie!
Janine1990 schreef:Ik heb geen idee wat voor anders.
Heb helaas geen racefiets, lijkt me wel wat. En ik kan er ook wel aankomen, maar omdat ik met gewoon fietsen meer last heb dan met lopen, lijkt hardlopen me toch beter.
Wil het proberen met van die kousen, heb namelijk ook het idee dat mijn spieren niet heel sterk zijn, en daardoor de pijn wordt veroorzaakt.
Hardloopschoenen, ik zat de denken aan asics, maar zijn er nog andere goede merken/aanraders? Wil het eerst ook vooral proberen, dus om meteen 200 euro aan schoenen te betalen, is ook weer wat over de top..
Janine1990 schreef:Heb helaas geen racefiets, lijkt me wel wat. En ik kan er ook wel aankomen, maar omdat ik met gewoon fietsen meer last heb dan met lopen, lijkt hardlopen me toch beter.
Dat is zeker een verschil, maar dat moet je gewoon voelen. (Zeker met klik pedalen/schoenen).Janine1990 schreef:Het probleem is dat met mijn lengte eigenlijk niets goed is voor m'n knie... Althans, behalve zwemmen kan ik me echt niets bedenken.
Ik heb geen auto en er is hier geen overdekt zwembad in de buurt. Vijf kilometer verderop, maar met dit weer zal dat lekker pijnlijk zijn voor je hoofd, om door de kou te fietsen.
Vind ook weinig voldoening in zwemmen, maar wanneer ik naar de bus moet rennen, voelt dat gewoon zo heerlijk.
Bizzybijtje; Zou best kunnen! Maar ik had er eerder veel minder last van. Heb het idee dat het erger is geworden door mijn veeeeel te platte zolen!

Ik zou met alle liefde een paar cm kwijt willen
Ik denk dat ik weet wat voor gevoel je bedoelt, dat heb ik 's ochtends namelijk. Alsof het de hele tijd zit te bewegen o.i.d. en dat je je been niet recht neerzet zeg maar. Weet niet hoe ik het uit kan leggen
Veel succes iniedergeval!
. Kan de doktor zo voor je doen! 
!
!