Ik verf mijn haren altijd blond met een paar donkere lokken,nou zijn die lokken iets rossig geworden(normaal nooit en altijd dezelfde kleur) is dat normaal in het begin dat je eerst paar keer moet wassen,of toch maar weer even terug naar de kapper..gr emaartje
Heb het bij de kapper gedaan trouwens,waar ik altijd heenga en dezelfde kleur gebruik..
Laatst bijgewerkt door Emaartje op 25-01-09 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Chiva
Geplaatst: 25-01-09 18:49
Heb je het nu zelf gedaan of de kapper? Want dat snap ik even niet uit je tekst eigenlijk. Als je naar de kapper bent geweest en je bent niet tevreden dan zou ik teruggaan.
als je het bij de kapper hebt gedaan heb je volgens mij garantie. Ik had paarse lokken laten zetten bij de kapper, maar na 1 plensbui over me kop was het fel rose geworden. Ook leuk maar niet de bedoeling. Omdat ik binnen een week terug was hebben ze het gratis opnieuw gedaan met een andere verf die wel goed bleef zitten.
heb inmiddels de kapper gebeld voor een afspraak,en woude er naar kijken,heb de haren gisteren nog exstra uitgewassen en het is al wat minder geworden gelukkig..