zere heup?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solaria_Liz

zere heup?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 15:46

ik ben een paar jaar geleden van een paard gevallen boven op de stenen.. ik ben meerdere malen naar het ziekenhuis geweest voor mijn rug die heel vaak pijn doet.
Maar sinds dat moment heb ik erg vaak, zodra ik op mijn buik ga liggen of af en toe op mijn rug, Dat mijn heup zoveel pijn begint te doen! De enige manier om dan geen pijn te voelen is me totaal niet te beweging. Het is echt heel irritant want als ik ga liggen, kom ik echt de eerste tijd niet overeind. |( Het ziekenhuis kan niet vinden en de fysio zegt dat er niets aan de hand is.

Wie heeft dit ook of kan me vertellen wat dit is?

Sorry dat ik het een beetje raar heb opgeschreven :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:35

Ik dacht altijd pijn in mijn heup te hebben maar het bleek mijn bekken te zijn,ik heb een rug rol stretcher gekocht en ben helemaal van de pijn af.

Yinka

Re: zere heup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:39

Misschien kan een mensendieck je helpen :) Die helpt je begrijpen hoe je moet moet bewegen en helpt je anders bewegen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:06

misschien een heel raar idee en misschien slaat het wel nergens op, maar een waterbed of speciaal matras?
Ik had vroeger om onverklaarbare reden ook erg veel last van mijn rug en heupen.
Ik heb toen een waterbed gekocht en spontaan had ik nergens meer last van. Ik woon nu samen en kon mijn waterbed niet meenemen (zou in ons oude huisje spontaan door het plafond naar beneden storten) en slaap nu weer op een gewoon matras, wel een erg goede, maar de klachten komen nu weer terug.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 08:11

ik weet dat ik het op google kan opzoeken, maar op dit moment heb ik geen tijd en ben nogal lui aangelegd af en toe...
Maar wat is een rug rol stretcher en een mensendieck??

@ Zonnebloem.. Ik heb het echt vanaf het moment dat ik van dat paard gevallen ben. Mijn ouders hebben een waterbed en toen zij op vakantie waren, lag ik in hun waterbed, maar dan deed het zelfs nog meer pijn..ik kan 's avonds in bed ook geen boek liggen lezen, want dan doet het veel pijn om me te gaan verliggen..