Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niet als het niet echt helemaal noodzakelijk is en dat is het alles behalve. delerium schreef:Ze bestaan zelfs in het blauw
Alleen ben ik niet gehecht. Pijn doet het niet echt, het is iets dik maar lijkt mij gewone genezing. Er is verder geen pus uitgekomen en het aangrenzende tandvlees is ook niet rood, dus ontstoken lijkt me erg sterk.
Het stukje van vandaag is ong 5mm lang, ik denk 1 mm breed, loopt uit in een breder stukje, het andere eindje is een vlijmscherp puntje. Ik zie er geen glazuur op, het oppervlak is wat poreus en mat aan alle kanten.
No way dat ik terug ga naar de tandartsNiet als het niet echt helemaal noodzakelijk is en dat is het alles behalve.
Ik weet best iets van anatomie enzo maar tanden en kiezen en hoe splintergevoelig kaken zijn heb ik me nooit in verdiept. Eigenlijk omdat ik al kiespijn krijg bij het idee alleen al.
ben je zeker?
Dan heb ik er geen idee van, zou wel even telefonisch contact opnemen met de tandarts. Kan nooit kwaad imo.
, is niet raar hoor. ik zou me geen zorgen maken.. behalve als gaat ontsteken natuurlijk, maar das weer een ander verhaal
Hoe zagen die stukjes wortel eruit?
)