Moe, keelpijn, verkouden/griep....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Moe, keelpijn, verkouden/griep....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:24

De laatste tijd heerst er weer het een en ander in Nederland, dat is volgens mij iedereen wel bekend...
Ook ik heb (veel voorkomende) klachten waar ik maar niet vanaf kom..

Het begon me de laatste 1,5 maand ongeveer op te vallen dat ik steeds na mijn werk (bijbaantje, zaterdag AH brood/vlees) ziek en verkouden werd.. En goed ook.. Ik sta soms met traanogen te snijden, dat zal vast met de airco te maken hebben.. En de ovens soms en dan weer de koeling.. Het zijn ook overgangen die niet altijd even goed hoeven te zijn... :n

Ik ben het laatste jaar ook vreselijk moe, mijn inzet voor school is stukken minder, ik schaam me dood tegenover mezelf dat ik me er soms niet toe kán zetten omdat ik zo ontzettend moe ben.. Nu had ik laatst ook weer (abnormaal) last van mijn keel gekregen tijdens mijn werk vorige week, en heb er nu nog last van... Ik ben maandag maar eens naar de dokter gegaan.. Die vermoedde dat ik Pfeiffer had dus ik heb bloed laten prikken, vanmiddag hebben ze gebeld dat de test negatief was op Pfeiffer...
Gelukkig heb ik dat niet, maar wat is het dan wel... Ik had het "fijn" gevonden als ik in elk geval een reden had, want hier word ik ook niet altijd even vrolijk van... :n

Thuis gaat het ook niet altijd even fijn.. Ik ga er liever niet hier op internet over uitweiden, maar dat zal zeker ook een bron van energie/weerstandvreters zijn.. Wie heeft hier ook 'ervaring' mee en hoe los je dit op??

Ik heb nog 2 a 3 weken dat ik nog even vol er tegenaan moet voor school, om dit kwartiel af te ronden.. Maar ik zie overal als een berg tegenop, terwijl ik het leuk hoor te vinden.. Ik doe eindelijk een school waar ik plezier in heb en waar ik voor wil gaan, maar zo'n weerstand door die moeheid... :\

Als iemand ideeën heeft of wat ook, laat het graag weten... Ik word er gek van..

Groetjes,
Karin