tegen mijn spier in mijn rechter bovenbeen net bij mijn heup .
De trap was dusdanig hard geweest dat ik niet meer kon staan of lopen. Mijn dochter had mijn telefoon gepakt om een vriendin te bellen omdat moeder buiten westen tegen het hek lag van de pijn .
.De ambulance is toen gekomen omdat er vanalles kraakte . Tijdens het op brancard leggen schoot er iets weg in mijn heup en waarschijnlijk schoot het toen goed zei de arts .
Heb veel pijn gehad en pijnstillers. fotos etc waren verder goed dus mocht weer naar huis .
Later bleek toen ik na een maand nog steeds als een eend liep te waggelen dat ze mijn spier doorgeslagen had en dat deze aan de zijkantjes nog wel vastzat maar in het midden niet meer .
Doordat ik gewoon doorliep kon de spier ook niet genezen en sprong de spier telkens weer los wat even een helse pijn opleverde maar daarna kon ik alles weer .
de huisarts adviseerde me rust te houden want spier moest genezen anders zou ik geopereerd moeten worden omdat er steeds meer litteken weefsel op spier kwam te zitten en het steeds lastiger werd om het mooi te laten genezen .
maarja goed met 2 kinderen een huishouden en 5 knollen valt dat niet mee om rust te houden .
en aangezien ik er verder weinig last van had heb ik stiekem toch meer gedaan dan dat ik mocht .
nu half jaar verder doet het geen pijn meer maar voel ik het wel nog met bepaalde bewegingen ook heb ik een soort deuk net onder mijn bil wat waarschijnlijk het gat in de spier is wat ik ook duidelijk voel als ik erover heenga .
nu is mijn vraag gaat dit vanzelf nog beter worden want zie een operatie eigenlijk ook niet echt zitten .
of heeft er misschien iemand nog ervaringen met kapotte spieren .
weet dat ik me niet echt aan de regels van de huisarts heb gehouden maar begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken omdat het zo lang duurt .
ik kwam er dus achter dat dat niet kon). Nu heb ik nog steeds een deuk zitten op die plek en is er verkalking op de spier ontstaan (harde massa). Gelukkig is een bekende fysio, en die heeft me wat gelopen met masseren e.d. om het weer wat losser te krijgen maar het zit er nog steeds (littekenweefsel). Het wrijven van de plek deed veel, veel pijn maar voelde daarna dagen beter. Het eerste jaar had ik ook last van pijnscheuten in de spier. Nu merk ik er eigenlijk niks meer van.