Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:wat rot voor je!!
vitamine b helpt misschien? Biergist...
En inderdaad maar even geen henna...hoewel het een natuurprodukt is zou ik je haar daar maar even niet mee belasten.
ik denk dat je echt vitamine/mineralen supplementen moet proberen....stress breekt ook veel vitamines af,dus je zou best eens tekorten kunnen hebben...trouwens,magnesium helpt weer tegen stress.

Tat_jana schreef:bind je je haar op ? dan adviseer ik je dat niet te doen.
door dat jij er een elastiek in draait sterft je haar af en valt uit ( heb er zel ook last van, heb lang haar maar moet het met mijn werk opbinden.

botje schreef:Echt? Gebeurt dat?

Heb je wel eens tabletjes tegen de vlekjes gehad? Vaak werkt een kuurtje wel als het van zalfjes niet weg wilt gaan. Als je weer in een rustigere periode komt groeit het haar wel weer aan denk ik?

Malibu schreef:Wat vervelend, ik heb toen ook zo'n haaruitval gehad ik van pil veranderde en dat is niet leuk
Ik denk dat je eerst je problemen onder ogen zult moeten zien en probeer daar wat aan te doen. Als het buiten je eigen macht om is (daarmee bedoel ik dan dat jij daar geen invloed op uit kan oefenen), dan is het misschien een idee om te gaan praten met een psycholoog. Daardoor krop je je problemen niet op en wordt je misschien minder gestressed.
Zelf ben ik ook best een 'binnenvetter' en weet hoeveel stress dat kan veroorzaken, ik krabde me hele gezicht erdoor open. Nu heb ik iemand waarmee ik over alles kan praten en dat scheelt echt een dag en een nacht.
Je kan gerust naar een Dermatoloog gaan, dat kan echt geen kwaad en die mensen weten heel goed wat ze doen. Maar als je zelf al weet dat de stress hoofzakelijk de oorzaak is, dan moet je de oorzaak bij de bron aanpakken![]()
Sterkte ermee.
botje schreef:Naar een psycholoog vind ik een beetje eng, denk ook niet dat die er wat mee kan trouwens.