2 dagen met ijs, cooling gel, arnica tabletjes, krukken en verband in de weer geweest en zoveel mogelijk met mijn voet omhoog gezeten. Toen ging het eigenlijk wel goed en kon ik al heel snel pijn vrij lopen, maar toch rustig aan gedaan. Al die tijd bleef er een verdikking zitten op mijn wreef, maar die nam langzaam af. Langzaam aan wat extra gedaan en eigenlijk ging dat super. Tot vorige week...
Ik had een uurtje op de schaatsen gestaan en dat bleek achteraf gewoon teveel, nou prima weer een paar dagen rust genomen, maar op dinsdagavond werd mijn halve voet zwart. Nog altijd zat er een lichte verdikking boven op mijn voet en die werd echt zwart en de zijkant (binnenkant) van mijn voet werd blauw tegen zwart aan. Gelijk weer ingesmeerd met cooling gel en rust genomen, weer verbonden voor extra steun.
Toch een afspraak gemaakt bij de huisarts. Die vertrouwde het niet, zeker niet omdat de bult hard was, dus ik werd doorverwezen naar het ziekenhuis "want ze zouden wel een scheurtj over het hoofd gezien hebben". Nou ja... niet dus. Want uit de foto's bleek dat de botten er super uit zagen en het daar dus niet zat. Weer contact met de huisarts gehad en het zou wel een kneuzing zijn, dus dan moest ik gedoseerd bewegen, niet overbelasten, maar ook zeker niet stil gaan zitten. En dan had het gewoon tijd nodig.
Nou werd gisteravond weer mijn voet zwart en ik ben dus benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring en wat jullie ermee gedaan hebben? (Aangezien het mij niet normaal lijkt
)