Sinds een poos heb ik heel regelmatig last van hyperventilatie. De eerste keer dacht ik serieus dat ik iets aan mn hart had, zo'n naar gevoel had ik bij mijn borst. Het komt door school dat is nu wel zeker. Ik zit in mijn examenjaar en sta er niet denderend voor en loop enorm te stressen voor de examens. Toen ik kerstvakantie had, heb ik er geen 1 keer last van gehad. Tot nu.
Ik had van woensdag tot aanstaande woensdag proefwerkweek en ik ben als een gek aan het leren want ik zal en moet gewoon voldoendes halen. Wat gepaard gaat met veel stress en heb dus al een aantal keer last gehad van hyperventileren. Maar nu vanochtend was het op zijn ergst.. Ik had een proefwerk economie en dat is de vervelendste want dat is mijn enige onvoldoende vak. Ik was van te voren al zweterig en angstig maar toen ik in het lokaal zat en de mevrouw begon de proefwerken uit te delen voelde ik me echt heel beroerd. Mijn hartslag ging als een gek en ik kon de letters echt niet meer lezen, werd beroerd en licht in mijn hoofd. Ik ben bij het proefwerk weggelopen en heb op de wc huilend mijn moeder opgebelt. Daarna ben ik naar de directeur gegaan om alles uit te leggen..
Ik schaamde me echt dood, want wie gaat nu zo stressig doen om een proefwerk? Nou ik dus en ik vind het heel vervelend. Morgen om 9 uur ga ik met mijn moeder naar de huisarts maar ik ben heel benieuwd of meer mensen hier last van hebben en ik zou graag willen weten wat jullie hieraan doen.
Alvast bedankt!