Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toad schreef:Lichaamsscrub is NIET goed voor je gezichtshuid!!Wat ik ook nog doe vantevoren is me scrubben met Dove Go Fresh beauty care douchegel. Deze is vooral erg fijn voor je gezicht.
Lous schreef:Dat maakt dus niet uit. De andere 'varianten' die in de plaats zijn gekomen van de Diane-35 werken ook tegen puistjes. Dit kun je ook in de bijsluiters lezen. Ik zou trouwens niet aan de pil gaan als je af en toe wat puistjes hebt. Als je er veel hebt is het een ander verhaal natuurlijk, maar voor een paar puistjes een hoop hormonen slikkenwel de originele variant
. ManonR_ schreef:Toad schreef:Lichaamsscrub is NIET goed voor je gezichtshuid!!Wat ik ook nog doe vantevoren is me scrubben met Dove Go Fresh beauty care douchegel. Deze is vooral erg fijn voor je gezicht.Lous schreef:Dat maakt dus niet uit. De andere 'varianten' die in de plaats zijn gekomen van de Diane-35 werken ook tegen puistjes. Dit kun je ook in de bijsluiters lezen. Ik zou trouwens niet aan de pil gaan als je af en toe wat puistjes hebt. Als je er veel hebt is het een ander verhaal natuurlijk, maar voor een paar puistjes een hoop hormonen slikkenwel de originele variant.

Lous schreef:Zoals je in de bijsluiter kunt lezen zijn ook deze varianten tegen overmatige haargroei en acné. Maar misschien weet jij het beter dan de bijsluiterDus wel dat dat uitmaakt, want de bijstoffen zijn verschillend. Ik ben juist weer over gestapt van de Look-a-like variant op de gewone originele Diane-35 pil omdat ik allemaal pukkeltjes kreeg op mijn gezicht ervan. Vooral rond mijn mond en ogen. Nu ik de originele weer heb, heb ik nergens last van.
. Lous schreef:Ja natuurlijk een bijsluiter wordt verzonnen door een corrupte chinees uit een achterstandswijk. Denk even na joh! Het zou wél kunnen dat je allergisch bent voor één van de bijstoffen, maar het is onzin om te zeggen dat alleen de originele Diane-35 tegen puistjes werkt.Kan de bijsluiter wel zeggen
ManonR_ schreef:Lous schreef:Ja natuurlijk een bijsluiter wordt verzonnen door een corrupte chinees uit een achterstandswijk. Denk even na joh! Het zou wél kunnen dat je allergisch bent voor één van de bijstoffen, maar het is onzin om te zeggen dat alleen de originele Diane-35 tegen puistjes werkt.Kan de bijsluiter wel zeggen
absque_dubio schreef:Morgenochtend dan toch maar is zonnebanken, want raar genoeg zit ik er ook weer helemaal onder, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad. (Vorig jaar ging ik in de winter ook onder de zonnebank, en toen had ik er idd geen last van..)
Verder reageert elk persoon anders op de pil, dus daar valt niet veel over te zeggen.
Maar ik hoorde van mn zus en mn moeder een paar dagen terug dat hun dat probleem ook hadden, en dat er 1 pil is waar hun goed op reageren, dus die ga ik binnenkort ook maar is proberen.