werkende smeersel-producten? (creme, haarproducten etc).

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

werkende smeersel-producten? (creme, haarproducten etc).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 11:35

Ja ik geloofde er niet in, wilde het niet weten, want het kon toch niet. (geloofde nooit in smeersels)
Tot ik een tijd geleden het product "dove firming" kreeg van iemand, en verhip, het werkte -O-

Volgens dove 'een strakker lichaam in 2 weken, niet echt realistisch. Maar een strakkere huid in 2 weken, een sterke belofte!".
En ik denk dat iedereen wel iets heeft, wat strakker mag.

Iemand die meer van dit soort producten kent die daadwerkelijk werken?

Cremepjes die heel goed werken? Bruiningslotions die je ook echt daadwerkelijk mooi bruin maken?, producten die je haar echt stijl maken of echt laten krullen? Of juist echt heel goed conditionen?

etc etc.

Concorde

Re: werkende smeersel-producten? (creme, haarproducten etc).

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:10

Cowboy Magic, maakt je haar echt zacht en ontklit (je éigen haar ook ja, is ook gewoon getest voor mensen in Amerika)
En ik heb (nog steeds, 23!) een vrij lastige huid, gevoelig maar wel snel pukkeltjes enzo, heb er werkelijk van alles op gesmeerd. Maar best uit de test: De goedkope Tea Tree lijn van Kruidvat, ik kan t gelijk merken als ik een dag wat anders heb gebruikt.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:29

Dagelijks gebruik ik Palmers coconut oil conditioner. Kan niet zonder.. Dit spul laat mijn haar krullen zonder pluis en houd het in model.
Het is alleen niet goed voor mensen die last hebben van vet haar. maar een echte aanrader!
Afbeelding

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:32

Daphna schreef:
Dagelijks gebruik ik Palmers coconut oil conditioner. Kan niet zonder.. Dit spul laat mijn haar krullen zonder pluis en houd het in model.
Het is alleen niet goed voor mensen die last hebben van vet haar. maar een echte aanrader!
Afbeelding

Dat spul is idd heeeel erg vet, daarom gebruik ik het alleen af en toe VOOR ik mn haar was. Het is natuurlijk spul en dat kan je heel goed merken bij je haar. Je haar word dr echt beter van. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:34

Ik vind de lancome huidverzorgingslijn super, maar die kost dan ook een duitje.

Verder vind ik rene furtener het beste voor haarverzorging

Lipverzorging dior addict lipstick, klinkt raar maar hij is veel beter dan alle lipconditioners.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:35

Hema eigen merk gezichtsmaskers zijn erg fijn én goed betaalbaar

Verder steil ik mijn haren en smeer na het wassen eerste l'oreal hot straight in mn haren, daarna föhnen en steilen. Ideaal, je haar blijft gezond en glazend en beschadigt niet.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:37

absque_dubio schreef:
Daphna schreef:
Afbeelding

Dat spul is idd heeeel erg vet, daarom gebruik ik het alleen af en toe VOOR ik mn haar was. Het is natuurlijk spul en dat kan je heel goed merken bij je haar. Je haar word dr echt beter van. :)

Nog een tip voor de portemonnee, bij de etos kost zo'n grote pot 8,5, afro haar winkels meestal maar 5 eurie.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 01:34

[LZP] > [MW]

Dekloktikt

Re: werkende smeersel-producten? (creme, haarproducten etc).

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 01:44

dr. v/d hoog gezichtmaskertjes met fruitzuur zijn echt superfijn!