Ik heb een vraagje.. Ik heb nu sinds een maand een dikke pink. Het word met de dag iets erger, ik kan hem niet meer helemaal buigen. ( ongeveer tot de helft) en als ik probeer hem verder te buigen dan doet dat pijn en buigt hij niet verder.
Het zit bij de knokkel van mijn pink en hij staat ook wat scheef. Als ik hem niet beweeg doet het ook geen pijn en als als ik erop druk een klein beetje gevoelig maar dat mag niet echt een naam hebben.
Ongeveer 2 maanden geleden ben ik gebeten in die pink door een paard. Het bloedde maar niet heel erg ofzo. Dus even onder de kraan en gewoon weer verder gegaan. Toen het wondje dicht was kreeg ik last. Inmiddels is het wondje helemaal weg maar is het dus dik en wordt steeds dikker.
Als het koud is is die pink echt 2 keer zo koud als de rest van mijn hand en is het helemaal blauw.
Ik ben benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn.. want ik vind het zo onzin om voor een pink naar de huisarts te gaan en dus een ochtend vrij te nemen.
het is geen breuk of scheur dat heb ik vaker gehad en dat doet het bij aanraken ook pijn. Bij mij doet het alleen pijn bij bewegen. Dan trekt het zeg maar alsof het mijn pees (?) is ofzo.
Bedankt alvast