Ik heb op mijn hoofd vanaf de achterkant tot halverwege de bovenkant van mijn hoofd een grote kruin.
Deze zit er zo sterk in dat als ik mijn haar los heb het net lijkt alsof ik daar kaal ben.
Ik heb daar altijd wel een kruintje gehad, maar de laatste weken / paar maanden is die kruin heel groot en sterk geworden.
Zelfs als ik mijn haar net gewassen heb en het droog is valt die kruin er meteen in.
Volgens mijn kapster is er niets aan / tegen te doen, alleen je haar in de goede richting leggen en met haarlak erover heen.
Meer mensen last een een kruin en wat doe je ertegen?
Ook willen mijn krullen niet blijven. Vroeger had ik een hoofd vol mee maar sinds 2 jaar is het steeds minder geworden tot praktisch stijl haar nu.
Na mn haar wassen krijg ik die krullen weer ff terug maar na een avond slapen zijn ze helemaal weg en plat.
Hetzelfde geldt voor volume, met geen mogelijkeheid erin te krijgen!
Ik báaaaal ervan want ik kreeg altijd complimenten over mn haar, en nu zit het dom in een staartje omdat het niet anders wil!

Tips?
, een stuk is stijl, een stuk is super mooi gekruld, een ander stuk is gebekt en kroezelig... Knap hoor