Goede tatoo-winkel Limburg?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Goede tatoo-winkel Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 13:24

Helleu,

Over een maandje, of misschien 2, als ik me heb ingeschreven bij mijn nieuwe school, wil ik een tattoo laten zetten. Ik weet al precies wat ik wil laten zetten. Maar ik ben dus op zoek naar een goede tattoo winkel in Limburg. Ik ben best bereid een end te reizen voor een goede winkel, heb ook al op internet gekeken, maar persoonlijke ervaringen zijn natuurlijk ook nooit weg. Misschien handig om te weten:

Ik wil de voetafdruk van mijn hondje laten zetten op mijn pols, in zwart-wit, met schaduw het liefst. Dus ik zoek ook nog mensen die goed zijn met schaduwen en dergelijk. Ik heb helemaal geen haast, ben gewoon alvast wat research aan het doen.

Hoop dat iemand kan helpen!

Groetjes,
mij

liannes

Re: Goede tatoo-winkel Limburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:26

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 13:29

Oké, dankjewel! Ik wilde het daar eigenlijk ook zetten, maar ik dacht dat op deze manier meer mensen het misschien zouden lezen :)

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:00

Hey Pluttersput,

Ik weet niet waar je precies woont, maar ik kan je King of Kings in Swalmen aanraden. Ik heb daar zelf mijn tattoo gezet en ben er heel tevreden over.
Daarnaast heb ik nog een aantal vrienden die hier ook zijn geweest.

Ze hebben het wel behoorlijk druk (tenminste toen ik voor mijn tattoo ging), dus het kan zijn dat je even moet wachten.

ALvast Succes!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:11

Ik woon in het zuiden van limburg :) Maar zoals gezegd, eindje reizen moet te doen zijn, je doet er per slot van rekening je hele leven mee.. Kan je daar zo binnen wandelen of moet je eerst bellen ofzo?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:16

king of kings is een hele goede shop!! alleen staan ze bekend om hun old school en niet om hun schaduwwerk

ik kan je vanalles aanraden, maar ben partijdig natuurlijk

je kan bv naar Playersclub gaan (ff zeggen dat ik je gestuurd heb :P ik heb er ook vaker gewerkt) in maastricht

of naar ons.. maarja dan ben ik weer partijdig

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:54

Je kunt er gewoon even binnen lopen. Meestal hebben ze wel ff tijd om naar je ontwerp te kijken. Ze hebben ook een heleboel boeken met foto's van hun werk. Is misschien ook leuk om te bekijken.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:12

Ik ga de 30e mijn tweede laten zetten bij Playersclub in Maastricht.
Weet niet binnen hoeveel tijd je 'm wilt hebben, anders maak ik na 't zetten wel 'n foto voor je. :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 18:14

Marshaha schreef:
king of kings is een hele goede shop!! alleen staan ze bekend om hun old school en niet om hun schaduwwerk

ik kan je vanalles aanraden, maar ben partijdig natuurlijk

je kan bv naar Playersclub gaan (ff zeggen dat ik je gestuurd heb :P ik heb er ook vaker gewerkt) in maastricht

of naar ons.. maarja dan ben ik weer partijdig

Partijdig maakt niets uit ;) Dus jullie hebben ook een tattoo zaak ofzo? Het is altijd leuk om bij iemand te gaan die je soort van een heel klein beetje kent zeg maar.. En waar zitten jullie dan? En heb je foto's enzo?

@ Skillian: ik heb al op hun site gekeken, vind dat ze machtig mooie dingen maken! Maar t schijnt dat er een wachtlijst is, en kijk nog even rustig verder :) Maar toch bedankt iig!

@ Gimli: ik weet nog niet wanneer ik m ga laten zetten, ik heb de 30 een open dag, en als dat bevalt schrijf ik me in, en dan kan ik dus direct rond gaan bellen voor een tattoo :) Maar als je n foto wil zetten, heel erg graag!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:52

ja, ik werk in kinrooi, belgie, nabij weert en maaseik
www.breukersjostattoo.com
met de nieuwe site zijn ze bezig, foto's hierop zijn van 4 jaar terug ofzo
voor mijn foto's kan je kijken op mijn hyves: marshaha