Ik word niet meer ongesteld. Ben 2 keer ongesteld geworden en de laatste keer was in September. Tot nu toe ben ik het niet meer geworden. Wie weet misschien wat het kan zijn?
kan je zwanger zijn? anders is het helemaal als je nog maar 2 keer ongesteld bent geworden, niets ergs aan, in het begin kan je heel onregelmatig zijn niets om je druk over te maken. Behalve als je een eetstoornis hebt
sandr0
Geplaatst: 14-01-09 21:32
ligt er aan hoe oud je bent? Of je bepaalde dingen doet waar je zwanger door zou kunnen zijn . Als dir laatste niet t geval is zou ik even je huisarts bellen. Overleg gewoon even misschien is je menstruatie gewoon nog niet goed op gang
Schuur_
Geplaatst: 14-01-09 21:32
Hier is net een heel topic over geweest. En het staat verkeerd.
FF ontopic: pak je de pil, heb je een vriend, heb je s*x, heb je stress,...
Als je pas je regels hebt gekregen is het normaal dat ze niet meteen regelmatig zijn hoor, er kan hier soms 3 maanden tussen zitten. Bij twijfel bestaat er ook nog die ene persoon... hoe heet die weer ... huisarts, die heeft ook veel verstand van dit soort dingen
Jildau
Geplaatst: 14-01-09 21:35
Na mijn eerste keer ben ik het ook een paar maanden niet geweest. In het begin gaat dat nog niet zo regelmatig. Maar bij jou duurt het wel erg lang! Misschien gewoon de huisarts eens bellen.
Karl66
Geplaatst: 14-01-09 21:36
[LZP] > [MW]
Anoniem
Geplaatst: 14-01-09 21:39
Uit je post begrijp ik dat je nog jong bent, in totaal nog maar 2 keer ongesteld bent geweest en nu al sinds september niet meer? Komt vast wel weer Als je er toch ongerust over bent, kun je natuurlijk even langs de huisarts gaan.
Mri
Geplaatst: 15-01-09 10:38
toen ik net ongesteld was gebeurde het welis dat er een half jaar tussen zat! Niks om ongerust over te zijn. Ik was 12 toen ik voor het eerst ongesteld werd, en had pas rond mijn 18e/19e echt regelmatig!
als je net ongesteld word is het heel normaal dat er een poos tussen kan zitten. Lekker van genieten dat je het dan niet zo vaak bent.!!! En anders toch ff naar HA die kan je meer vertellen dan wij.