Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marrlinde schreef:je oorbel ronddraaien werkt ook wel, dus wel gewoon inlaten, maar het knopje ronddraaien zegmaar
sterkte ermee
pharagirlke schreef:marrlinde schreef:je oorbel ronddraaien werkt ook wel, dus wel gewoon inlaten, maar het knopje ronddraaien zegmaar
sterkte ermee
En dat mag je dus net níet doen
Daarmee vertraag je de genezing... Het is een "wondje" en met draaien maak je het buisje (fistula) dat gevormd word rond de oorbel steeds stuk...
Mas schreef:Ik heb in totaal 9 gaatjes in mijn oren en ik heb ze stuk voor stuk 1x per dag behandeld met sterilon en 1x per dag een keertje gedraaid. Het kan idd jeuken, dat is een teken dat het geneest, even doorbijten dus.
Ik heb zelf geen centje pijn gehad aan al mijn gaatjes, ook niet aan die in het kraakbeen. Ik vind het dus vreemd dat er tegenwoordig gezegd wordt dat je niet mag draaien.
pharagirlke schreef:Mas schreef:Ik heb in totaal 9 gaatjes in mijn oren en ik heb ze stuk voor stuk 1x per dag behandeld met sterilon en 1x per dag een keertje gedraaid. Het kan idd jeuken, dat is een teken dat het geneest, even doorbijten dus.
Ik heb zelf geen centje pijn gehad aan al mijn gaatjes, ook niet aan die in het kraakbeen. Ik vind het dus vreemd dat er tegenwoordig gezegd wordt dat je niet mag draaien.
elk lichaam is verschillend, het is niet omdat jij er geen last van hebt gekregen dat anderen er geen last mee krijgen. Waarom je niet mag draaien heb ik hier boven uitgelegd. Het ene lichaam "vergeeft" nu eenmaal meer dan het andere.
pharagirlke schreef:Mas schreef:Ik heb in totaal 9 gaatjes in mijn oren en ik heb ze stuk voor stuk 1x per dag behandeld met sterilon en 1x per dag een keertje gedraaid. Het kan idd jeuken, dat is een teken dat het geneest, even doorbijten dus.
elk lichaam is verschillend, het is niet omdat jij er geen last van hebt gekregen dat anderen er geen last mee krijgen. Waarom je niet mag draaien heb ik hier boven uitgelegd. Het ene lichaam "vergeeft" nu eenmaal meer dan het andere.