Vorige week kreeg ik griep, dus ik was ziek. Pijn in de keel erbij, veel hoesten, en nu nog steeds. Maar sinds 2 dagen heb ik ook ontzettend veel last van de linker kant van mijn mond. Eten doet pijn, maar ook als ik niets doe, doet het pijn. Het is een erg zeurende pijn. De pijn zit wat achter/boven in bij mijn mond. Maar af en toe loopt het verder tot mijn jukbeen en mijn neus. Ik krijg er ook hoofdpijn van...
Omdat ik 1,5 ongeveer al thuis zit, gaan we morgen maar de dokter bellen. Maar heeft iemand een idee, wat het kan zijn? Die pijn in mijn mond, in mijn hoofd?
CtjeLief
Geplaatst: 15-01-09 10:40
kan het niet een verstandskies zijn die door wil komen ofzo? Of heb je deze niet meer? dat kan ook helemaal doortrekken naar je hoofd namelijk..
Datzelfde heb ik dus. Mijn verstandskies komt volgensmij door en dat is dezelfde pijn die jij beschrijft, Sence. Verder heb ik ook nog eens ontstoken keel; dus al met al gaat het lekker.
Pijn van de kies trekt ook door naar je hoofd. Denk dus dat het echt met je verstandskiezen te maken heeft, mocht je die nog hebben.
Aan de bovenkant heb ik mijn verstandskiezen al, onderkant niet. Vanmiddag een afspraak met de dokter gelukkig! Mijn moeder had het over een voorhoofdholte onsteking...? Zoiets... Dat dat het misschien ook nog wel kon zijn.
Zonnebloem
Geplaatst: 15-01-09 12:37
kan het niet zijn dat dat uit je voorhoofdsholtes komt? Dat hoor je namelijk vaken als iemand zie is/is geweest.
Haha dat denk mijn moeder dus ook En ik had het op internet opgezocht, en wat ze daar omschrijven klopt wel zo'n beetje met waar ik last van heb.
_Zsazsa_
Geplaatst: 15-01-09 12:39
ik had laatst een gespleten kies zonder dat ik het wist. Ik ging echt dood van de pijn. Ben toen naar de kaakchirurg geweest en heeft hem eruit gehaald. Was een hele zeurende pijn die niet ophield. kon er niet meer van slapen.
Met verstandskiezen heb je ook van die zeikpijn...
Ah bah.. Ik ben doodsbenauwd voor de tandarts. Maar ik heb nog liever dat ze dan die kies er maar uit halen, dan dat ik nog langer moet lopen met deze pijn.
Flip
Geplaatst: 15-01-09 18:38
Ik denk dat een van je neusholten ontstoken is. Behalve je voorhoofdholte heb je namelijk ook nog holten naast je neus. De zenuwen van je kiezen lopen daar vlak onder door dus kan je ook voelen als pijn in je mond. Het kunnen natuurlijk ook je kiezen zijn maar lijkt me niet als je boven je verstandskiezen al hebt. Maar de dokter weet het vast een stukje beter!