Het buitenste laagje van je oog, is toch je hoorvlies? Is dat heééél dun?
Ik had er maandagavond een heel klein blaasje op, een puistje leek wel. Ik denk hup gaan slapen, morgen is het over. De volgende dag was het open, dus ik zat er aan (ja sorry kon t niet laten) en toen kon ik het helemaal verschuiven.
Het lijkt op een velletje over je oogbol, maar daar zit dus nu een scheur/gaatje in en ik kan t heen en weer bewegen, echt richting mn iris en daarna valt het weer goed terug.
Diezelfde avond was het weer een blaasje geworden! oohh dacht ik, ik heb er gewoon te veel aangezeten. Maar de volgende morgen, vandaag dus, is het weer hetzelfde: kapot!!
Wat is dit nu weer voor geks? Ik voel het niet echt, het blaasje wel dan is het alsof er een oogsnotje in de weg zit zegmaar.. Het is aan mn linkeroog en dan tussen mn iris en mn neus dus binnenkant oog. Het is wel alsof mn linkeroog iets meer aanwezig is, maar dat kan ook zijn omdat ik me er op concentreer..
Ik had wel een paar dagen geleden een miniscuul stukje hooi in dat oog. dat heeft er een nachtje in gezeten en de volgende dag kwam het er uit nadat mn oog 10 minuten ineens enorm opzwol en kriebelde. Na veel gewrijf en gedoe had ik het er uit en was alles weer geslonken en de kriebels over. Het lijkt me best een logische verklaring als dat het kan zijn waardoor het nu kapot is. Al had ik toen pijn aan de buitenkant van mn oog en niet op deze plek. Maar vanuitgaande dat dit toch de oorzaak is, gaat het dan vanzelf weer over?
Bedoel gaat dat vliesje gewoon weer dicht of moet ik per se naar de dokter? Misschien heeft iemand tips, of hetzelfde meegemaakt (je weet nooit:P)
Alvast bedankt!