Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou.. dat vind ik geen leuk nieuws om te horen.
Beterschap! Jasmijn76 schreef:ik ben dus iemand die alles uit de kast haal om er zo snel mogelijk vanaf te zijn(want moeders mogen niet ziek zijn;))...maar wat ik echt fijn spul vind is Citrosan, dat is een poedertje die je bij de apotheek haal en dat is een vitamine C boost met paracetamol..voor het slapen gaan met een klein beetje gloeiend heet water mengen, zo heet mogelijk opdrinken..die nacht ga je echt zweten als een otter maar de volgende dag voel je je al een stuk beter
maar idd, een griep behoor je uit te zieken..dat is het beste(maar daar heb ik iig geen tijd voor)
daar heb ik ook op doorgelopen met citrosan, want moeders mogen i.d.d niet ziek zijn.
. 2e keer al trouwens, 2e kerstdag werd ik ook al ziek. Toen was het echt heftig, spugen, diarree, hoge koorts, overal pijn. Het ging toen redelijk snel over, na 2 dagen zat ik weer op mijn werk en voelde me redelijk. Nu ben ik sinds gisteren ook weer niet lekker, het begon met keelpijn, snotteren, maar vooral weer die koorts. Gelukkig houdt mijn maag zich dit keer rustig (afkloppen??) maar wéér mijn hele lichaam dat pijn doet. Ik kan nu al nauwelijks meer liggen, en dat zal ik toch echt moeten doen om uit te zieken... Bah...
Gelukkig iedereen weer opgeknapt alleen heeft de jongste nu krentenbaard dus afplkakken en een zalfje bij de dokter gehaald en hopen dat dat genoeg is en anders een antibiotica kuurtje erachteraan.laetitia schreef:begon het bij jullie ook met keelpijn en hoesten? Altijd als ik keelpijn krijg denk ik: Damm dat word griep...en vaak is dat ook zo.
Zondag begon de keelpijn en gister nog gewerkt en van alles gedaan, toen 's avonds van ellende half uur onder de douche gestaan, maar mijn lichaam doet zo'n pijn dat douchen ook niet fijn was.
Alle gewrichten, spieren, mijn huid, het doet zo'n zeer dat ik amper kan lopen (als ik naar de plee loop loop ik helemaal krom!).
en heb nu wel honger maar nergens zin in, ben het nu al zat dat ziek zijn en op de bank liggen en niet naar buiten kunnen!
@snackie: he bah crematie, dat is ook niet fijn. Dichtbij (ik bedoel, een naaste van je?)