Ik zit met een onwijs dilemma. Vorige week dinsdag ben ik onde narcose bij de kaakchirurg behandeld. Ze hebben 2 verstandskiezen onder uitgesneden en de wonden gehecht. Na 3 dagen werd de pijn erger in plaats van dat het afnam. Zo erg dat ik afgelopen vrijdag flauwviel op mijn werk omdat ik het niet meer uithield. Ik heb inmiddels zwaardere pijnstillers gekregen. Omdat iktoch nog steeds last heb van een zeurende pijn (soms kloppend) en heel af en toe een beetje vieze smaak in mn mond heb ik toch even naar de polikliniek gebeld. Vooral 's nachts heb ik veel last en werken de pijnstillers niet zo goed.
Overdag is het nu wel te doen met enkel paracetamol. De polikliniek vertelde me dat het mogelijk is dat er een beginnende ontsteking zit door bijv. achterblijvende etensresten in de wond, en ze wilde een afspraak voor me maken om de wond uit te laten spoelen door de kaakchirurg. Een ieder zou waarschijnlijk denken ,,pima dat doen we even" MAAR.... ik ben een fobische patient en zoiets is voor mij bijna een onmogelijke opgave.
Wie heeft er ervaring met mijn verhaal? Hadden jullie hetzelfde en ging het wel vanzelf over bij jullie? Of degenen die het wel lieten uitspoelen, hoe ging dit? Doet dit heel veel pijn? Wat moet ik me erbij voorstellen?
Heb gewoon al buikpijn bij de gedachte dat ik terug moet! Hopelijk krijg ik wat reacties...! alvast bedankt...