Futloos...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FBN

Futloos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 16:11

Ik voel me nu al maanden echt totaal futloos...
Ik kan op het moment echt helemaal niks en heb nergens energie voor... eigenlijk kan ik nog maar de 3 of 4 dagen naar school want ik red het gewoon niet... vorig jaar ben ik blijven zitten (iets wat bij ons op school eignelijk niet kan dan ga je namelijk gewoon een niveau lager) en dit jaar gaat het ook neit goed doordat ik veel afwezig ben.. Ik vind het zo vervelend want ik wil heel veel maar het lukt me allemaal gewoon niet doordat ik gewoon 'op' ben. Mijn lichaam voelt gewoon aan alsof het een dood gewicht is dat ik mee moet zeulen... Ik heb een BMI van 16.5 en ik weet dat dat niet goed is en zit op het moment aan de fantomalt om weer iets aan te sterken. Het is op het moment zelfs zo erg dat ik vorige week niet meer op mijn benen kon staan omdat ik me gewoon zo slap voel, en ik die week in een rolstoel zat...
Ik heb de laatste tijd ook heel erg pijn aan mijn gewrichten...
Ik heb alle onderzoeken bij de dokter doorlopen en ik heb volgens hem niets.....
Wat nu?

ik weet trouwens niet zeker of het hier goed staat, anders hoor ik het wel...

_Patriciaa

Re: Futloos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:14

Is het geen pfeiffer?

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:28

ja, daar dacht ik ook aan...

misschien naar een andere dokter?
sterkte!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 16:29

pfeiffer hebben we laten testen en dat is het (gelukkig) niet

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:52

Hmm, raar..
Wel rot zeg !

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:14

ga eens naar een homeopatisch arts toe,worden ook vergoed via het ziekenfonds en die kunnen je in dit soort gevallen wel vaak helpen..

verder toch goed naar je levensstijl kijken he..
eet je wel goed,( in jouw geval dus denk ik niet?)
slaap je goed, heb je je ontspanning etc....

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:19

mijn moeder is homeopathe en heeft me in behandeling...
Ik heb inderdaad een tijd niet goed gegeten waardoor ik waarschijnlijk ook vaak flauw viel...
nu moet ik wel goed eten anders kan ik niet op mijn benen staan.. slaap gewoon goed...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:22

dat je goed slaapt is wel heel fijn.
ja goed eten he, je lichaam heeft nou eenmaal wel van alles nodig.
extra vitamines helpen ook wel.

neem in elk geval nu wel voldoende rust,want je lichaam heeft nu wel wat extra nodig.
fantomalt is inderdaad wel goed, nutridrink ook wel, maar van de smaak moet je houden(smaakt wat naar milkshake)

maar beste is om weer goed te gaan gaan eten,dan knap je het snelste op! Ach gut

muiltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:35

ik heb je een pm gestuurd

ninz schreef:
Ik voel me nu al maanden echt totaal futloos...
Ik kan op het moment echt helemaal niks en heb nergens energie voor... eigenlijk kan ik nog maar de 3 of 4 dagen naar school want ik red het gewoon niet... vorig jaar ben ik blijven zitten (iets wat bij ons op school eignelijk niet kan dan ga je namelijk gewoon een niveau lager) en dit jaar gaat het ook neit goed doordat ik veel afwezig ben.. Ik vind het zo vervelend want ik wil heel veel maar het lukt me allemaal gewoon niet doordat ik gewoon 'op' ben. Mijn lichaam voelt gewoon aan alsof het een dood gewicht is dat ik mee moet zeulen... Ik heb een BMI van 16.5 en ik weet dat dat niet goed is en zit op het moment aan de fantomalt om weer iets aan te sterken. Het is op het moment zelfs zo erg dat ik vorige week niet meer op mijn benen kon staan omdat ik me gewoon zo slap voel, en ik die week in een rolstoel zat...
Ik heb de laatste tijd ook heel erg pijn aan mijn gewrichten...
Ik heb alle onderzoeken bij de dokter doorlopen en ik heb volgens hem niets.....
Wat nu?

ik weet trouwens niet zeker of het hier goed staat, anders hoor ik het wel...

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 08:28

Het klinkt mij in de oren als CVS. Mijn moeder werkt met chronisch vermoeide kinderen, in een revalidatiecentrum en heeft er ook nog een apart project bij opgezet. Bij CVS duurt het vaak lang voordat de diagnose gesteld wordt, het is meer als al het andere uitgesloten is. Ik zou er eens iets meer over opzoeken, misschien is het voor jou herkenbaar. Misschien ook niet. In ieder geval; sterkte Lachen.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 21:10

vandaag weer een hele slechte dag gehad.. gisteren op wedstrijd geweest en ik ben echt helemaal kapot. hoop dat ik morgen naar school kan. Ik ga deze week waarschijnlijk toch maar weer een keer naar de dokter. met name sociaal is het heel vervelend en ik krijg continue reacties van kun je alweer niks, en ik woud dat ik zelf ook zo vaak thuis op de bank kon hangen en zo dan denk ik echt van ik hoop voor je dat je het zelf niet krijgt want het is echt niet leuk

mik2987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:28

misschien een rare vraag maar eet je vlees?
ik herken je verhaal namelijk; ik eet geen vlees en vroeger ook geen vervangers en was toen ook altijd moe, futloos, geen kracht meer in mn benen/armen, snel duizelig en zag zwarte vlekken. na een aantal onderzoeken zijn ze erachter gekomen dat ik bloedarmoede heb.
ik krijg nu staalpillen en eet vleesvervangers en andere producten waar veel ijzer in zit!
het is lang geleden maar ik voel me echt weer top nu!
suc6 ermee laat me maar even weten als je zelf iets meer weet ben wel nieuwsgierig wat het nou is! groetjes kim