Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RiandeV schreef:Bij Hans Anders zijn de monturen 35 euro, da's toch niet zo duur?

alleen niet ontspiegeld dus dat zal dan iets duurder zijn.. ik heb zelf toch lenzen dus hoe mijn bril er uit ziet maakt mij niet uit. Flip schreef:Volgensmij zijn die in elke brillenzaak te krijgen. Ik heb er voor school ook een zonder sterkte moeten kopen, ik heb een hele goedkope genomen maar er lopen hier ook heel veel mensen rond met monturen van duren merken en glazen zonder sterkte erin.
). xNursiex schreef:Flip schreef:Volgensmij zijn die in elke brillenzaak te krijgen. Ik heb er voor school ook een zonder sterkte moeten kopen, ik heb een hele goedkope genomen maar er lopen hier ook heel veel mensen rond met monturen van duren merken en glazen zonder sterkte erin.
Maar ... voor welke opleiding moet je een bril kopen zonder sterkte? Wat is het voordeel dan? (ik zie dat echt even niet haha).

xNursiex schreef:Flip schreef:Volgensmij zijn die in elke brillenzaak te krijgen. Ik heb er voor school ook een zonder sterkte moeten kopen, ik heb een hele goedkope genomen maar er lopen hier ook heel veel mensen rond met monturen van duren merken en glazen zonder sterkte erin.
Maar ... voor welke opleiding moet je een bril kopen zonder sterkte? Wat is het voordeel dan? (ik zie dat echt even niet haha).
).
)
was maar €2,50 ofzo! hing tussen de zonnenbrillen 
ookal heb ik mijn bril op, moet ik mijn i.d. kaart laten zien bij het piercen omdat ze niet piercen onder de 16!! (ben 23..) 
joyce2 schreef:Misschien je haar kleuren en natuurlijke, maar wat donkerdere make-up dragen. Ik ben 23 jaar, heb blond haar, maar een babyface, ik word vaak nog geen 20 geschat. Nu ben ik sinds kort bedrijfsleider en als er wat is lopen ze naar mn collega die er niet werkt, omdat zij er ouder uitziet. K heb nu mijn haar donkerbruin laten kleuren en ik zie er gelijk uit naar mijn eigen leeftijd, door het donkere haar zet ik mn make-up ook wat donkerder aan. Ben er erg blij mee!
Ik heb ook een bril, maar die helpt er niet aan mee dat ik er ouder uitzie ofzo.
Overigens, bij elke opticien kun je brillen halen met glazen op 0 sterkte!
Equidea schreef:Nou.. bij mij zijn de cosmetische redenen eigenlijk best... tja... apart.
Ik ben blond, ben hooguit 1.59 en ben erg smal, kom ook nog eens erg "schattig" over (maak er ook graag misbruik van).
Ik ben 18 jaar, maar kom met gemak weg met 13 jaar... (bij de kruidvat moest ik vorige maand mijn identificatie laten zien, omdat je onder de 13 geen medicatie mag kopen daar...)
Word bij solicitaties en ook van de week bij het zoeken naar een huurhuis gewoon niet sirieus genomen.
Maar heb ik de bril van mijn vriend op, oog ik direct sirieus, volwassener, meer naar mijn leeftijd.
En ik weet dat er zat andere manieren zijn, maar een bril is gewoon makkelijk. Als ik het zat bent, zet ik hem gewoon af.
russel schreef:Equidea schreef:Nou.. bij mij zijn de cosmetische redenen eigenlijk best... tja... apart.
Ik ben blond, ben hooguit 1.59 en ben erg smal, kom ook nog eens erg "schattig" over (maak er ook graag misbruik van).
Ik ben 18 jaar, maar kom met gemak weg met 13 jaar... (bij de kruidvat moest ik vorige maand mijn identificatie laten zien, omdat je onder de 13 geen medicatie mag kopen daar...)
Word bij solicitaties en ook van de week bij het zoeken naar een huurhuis gewoon niet sirieus genomen.
Maar heb ik de bril van mijn vriend op, oog ik direct sirieus, volwassener, meer naar mijn leeftijd.
En ik weet dat er zat andere manieren zijn, maar een bril is gewoon makkelijk. Als ik het zat bent, zet ik hem gewoon af.
Misschien je kapsel veranderen? Soms is een donker kleurtje ook een optie. Ik vind het vreemd als ik zie dat iemand geen sterkte heeft in zijn glazen, dat zie je nl als je van een bepaalde hoek staat. Heeft jouw vriend ook een bril zonder sterkte dan, dat je daar mee kunt lopen?
Overigens lees ik steeds vaker het woordje sirieus, is dat een mode woord? Als iemand dat schrijft, neem ik zo iemand al niet meer SIRIEUS
heb je daar even gelijk mee, wat stom zeg.

joyce2 schreef:@Mistral: Ik zeg idd wel vaak, als mensen me op mn 40ste nog steeds een stuk jonger schatten, vind ik het niet erg