Het is weer zover. Ik ben deze week thuis gekomen van het ziekenhuis van mijn 5e klaplong en 4e operatie. Best heftig, hoewel dit keer ik maar anderhalve week in het ziekenhuis heb gelegen. Normaal duurt het bij mij langer omdat er bij mij allerlei complicaties etc optreden. Grrrr.... maar ik moet nu dus 6 weken rusten!!! Niet tillen en bukken! Alleen zitten en liggen. Echt balen, dus ook niet paardrijden. Ben nu ook sinds kerst niet meer bij mijn paarden geweest.
Ik heb mijn friese merrie van 6 jaar echt voor mijn doen hoog lopen... zit net M2 en heb alweer behoorlijk wat winstpunten... maar na 6 weken kan ik dus weer helemaal de spieren enzo sterker maken... ging net zo lekker... grrr en aangezien dit mijn laatste jaar wordt dat ik op haar rij en het doel is de Z te halen. Ik baal echt...
En mijn jonge paard wilde ik zo graag starten dit weekend. Zit er helaas dus ook niet in... Maar gelukkig is zij nog jong en is een paar maand rust niet zo erg.
Wie van jullie heeft nog meer ervaring met een klaplong. en misschien ook wel zo vaak achter elkaar? Ik had elk jaar een klaplong. Nu zat er drie jaar tussen.
Ik ben vrij lang (ongeveer 1.81 m.) en weeg maar 62 kilo. Kom gewoonweg niet aan.
MOgen jullie alles weer doen na die 6 weken rust? Of hebben jullie ook beperkingen opgelegd gekregen? bij voorbeeld niet meer paardrijden, sauna, etc?
Ik mag nooit meer duiken. Maar dat heb ik ook nog niet gedaan en zal ik ook niet gaan missen

Hopelijk hoor ik wat van jullie.
Groetjes wendy
nu grote operatie gehad waarbij ze mij echt open hebben geopereerd. ben er dik 3 maanden uit geweest. nu weer therapeutisch aan't werk... ook weer begonnen met rijden hoor 

. Paardrijden mag gewoon nog. Verder moet ik oppassen met lange vliegreizen (maar ja, ik ga toch wel