Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liedje schreef:Sorry, moest hier even om lachen.5/7 kilo afvallen binnen 10 dagen, is zéér ongezond en totaal niet effectief, want het zit er net zo hard weer aan.
Als je wilt afvallen, ga dan gezond eten en meer bewegen.
Liedje schreef:Nou, het staat toch in de richtlijnen dat je dan zoveel afvalt? En je vraagt je af of het helpt? Punt is gewoon dat de kilo's er net zo hard weer aanvliegen. Als je je darmen sneller wilt laten werken, kun je beter meer vezels eten. Bovendien moest ik lachen om het feit dat ze dit aanbieden en beweren dat het helpt om af te vallen.
Liedje schreef:Ow, op dit soort momenten moet ik altijd aan de leerzame posten van laura denken... Ik ga even voor je zoeken, momentje.
dunja74 schreef:mijn vriendin heeft dit gedaan een aantal jaren geleden, stinke!!!!!!!!! alles wordt er inderdaad uitges.......
het kilo verlies is wel van korte duur en je darmen zijn behoorlijk van slag hierna. geen aanrader hoor.
Mystica schreef:Waarom gaat iedereen zo door over dat afvallen?
Ze zegt toch dat ze het om het reinigen wil doen en NIET wil afvallen? Hoezo dan aanraden om meer te gaan sporten etc?
Equidea schreef:en ook het afval gedeelte
Mas schreef:Mystica schreef:Waarom gaat iedereen zo door over dat afvallen?
Ze zegt toch dat ze het om het reinigen wil doen en NIET wil afvallen? Hoezo dan aanraden om meer te gaan sporten etc?Equidea schreef:en ook het afval gedeelte
Lijkt mij duidelijk toch?