Wie kan mij helpen.
Ik heb de laatste tijd va alles

Het begon met vaginale afscheidng (bah) hiervoor ben ik naar de huisarts geweest, heb toen veel onderzoeken gehad om dingen uit te sluiten
Beginnend met een soa-onderzoek, dit alles was negatief, dus dat is het niet
wel hadden ze een bacterie gevonden, hier heb ik toen pillen voor gehad (metronidazol ofzoiets)
afscheiding werd toen niet minder.. 6 weken geleden kreeg ik op mn werk opeens volop steken in mn onderbuik. toen ben ik naar de huisartsenpost geweest.. hier dachten ze aan een eierstok onsteking. na onderzoek toch geconstateerd dat dit het niet was.
Weer dezelfde pillen gehad omdat de afscheiding er nog was.. alleen nu een zwaardere kuur en een kuur doxicycline.
2 weken na die kuur kreeg ik opeens last van mn "maag" net onder het tussenstuk van je BH, volgens de dokter zit daar de ingang van mn maag. hij zei dat dat kon komen door de zware AB-kuur, omdat die de goede bacterieen ook had aangetast.
Klonk opzich best logisch... heb toen een echo gehad van mn buik, en wat hij kon zien zag er gewoon normaal uit.
Nu weer een paar weken verder, weer vandaag volop steken in mn buik, zelfde plek onder mn middenstuk van mn BH.
Daarnaast wordt ik er ook een beetje kortademig van.. het gevoel alsof je net heb gesport en moe bent..
bij wie komt dit bekend voor.. of heeft een idee wat het kan zijn...
a.s maandag ga ik weer naar de huisarts, en vraag ik of ik een verwijzing kan krijgen naar het ziekenhuis.
Ik denk persoonlijk dat het 2 verschillende dingen izjn.. de buikpijn, en de afscheiding..
Denk niet dat het met elkaar te maken heeft..
wie heeft een idee??