Nog steeds pijn in kies

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Nog steeds pijn in kies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 20:18

A.s. dinsdag ben ik 3 weken geleden geholpen aan een gaatje in een kies. Ik had eerst helemaal geen last van kiespijn. Nadat ik behandeld was heb ik pijn. Ok, eerste dagen vind ik nog normaal. Helaas heb ik tot nu toe er elke dag last van en leef zo'n beetje op de pijnstillers. Ook als ik iets kouds eet doet dat pijn. Morgen bel ik de tandarts maar ik ben een behoorlijke schijterd wat de tandarts betreft... Wat kan ik verwachten? Ik denk zelf dat het een wortelkanaalbehandeling gaat worden, heb het even op internet gezocht. Wie heeft daar ervaringen mee? Vind het nu al een eng idee!

Mars

Re: Nog steeds pijn in kies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:56

Je moet eigenlijk nóóit op internet zoeken, je maakt jezelf daarmee onnodig gek, terwijl er wellicht niets aan de hand is. Lachen Ik heb zelf ook dinsdag een gaatje laten vullen en nergens last van, maar tandarts waarschuwde me dat het wat gevoelig kon worden.
Zeker warm/koud kon pijnlijk zijn en dit zou enige tijd aan kunnen houden. Maar het beste is natuurlijk om even langs te gaan en af te wachten wat jouw tandarts zegt, het is natuurlijk verder lastig beoordelen vanachter een scherm.