Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nati schreef:ok.....maar het blijft maar bloeden....???
Tempus schreef:Ik zou toch oppassen met rijden, niet alleen met bacterien omdat het open is , maar ook voor bloedingen omdat je met rijden toch wat schokt enz. Een klein weekje wachten kan geen kwaad. ( ik had er trouwens ook niet veel zin in, was nogal gezwollen de volgende dag)
smokey17 schreef:Tempus schreef:Ik zou toch oppassen met rijden, niet alleen met bacterien omdat het open is , maar ook voor bloedingen omdat je met rijden toch wat schokt enz. Een klein weekje wachten kan geen kwaad. ( ik had er trouwens ook niet veel zin in, was nogal gezwollen de volgende dag)
Het is maar een getrokken kies... geen operatie! Bloeden stopt zo wel. En dan kun je prima weer werken of rijden.
1,5 uur naar trekken zat ik alweer op paard. En 's middags was ik weer gewoon aan het werk.
Gewoon goed spoelen tegen de bacterien.
breezy302 schreef:omdat de tandarts zei dat ik wel ascal kon slikken en dat is een bloedverdunner...lees voor je ibuprofen gebruikt ff de bijsluiter volgens mij mag je dat ook niet gebruiken als je kies is getrokken
manishdra schreef:Ibuprofen in niet bloedverdunnendDus dat kun je gewoon gebruiken.
Waar je voor moet opassen is dat er geen etensresten ed achterblijven in het "gat". Goed spoelen en ik heb op een gegeven moment zelfs een spuit gekregen waarmee ik in het gat kon spuiten omdat en anders nogs steeds resten in bleven zitten.
Ik heb veelvuldig met de hechtingen gespeelden niks ontstoken.
Elke getrokken kies reageerde anders bij mij. Bij de één was ik de volgende dag alweer up en going en bij de andere enkele dagen thuis gebleven.
gabyfedde schreef:breezy302 schreef:omdat de tandarts zei dat ik wel ascal kon slikken en dat is een bloedverdunner...lees voor je ibuprofen gebruikt ff de bijsluiter volgens mij mag je dat ook niet gebruiken als je kies is getrokken
Ascal? Zei de tandarts dat je dat moest slikken? Wordt normaal door cardiologen voorgeschreven....
Ibuprofen mag je wel gebruiken hoor. Aspirine niet, want dat is bloedverdunner.
In de zakjes die ts gekregen heeft zit waarschijnlijk Brufen bruis, dit is ibuprofen in poedervorm en wat sterker dan de tabletten die je in de winkel koopt.
@ smokey17: het wordt standaard afgeraden om op de dag van het trekken te gaan sporten of zware lichamelijke arbeid te verrichten!!!!! Geef geen adviezen als je er geen verstand van hebt aub. Wat jij hebt gedaan is helemaal niet verstandig geweest en dat mag je een ander nooit adviseren.