Benauwd door griepvirus

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sandeman

Benauwd door griepvirus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:53

Hii,
Heb nu al bijna 10 dagen lang last van een agressief virusje,grrrr. Vooral erg veel hoesten en ontzettend benauwd.
Dat benauwde is echt vervelend zeker in combi met dat hoesten,krijg soms gewoon ff echt geen lucht.
Zijn er meer bokkers die plat liggen met dit virus en weet iemand of het normaal is dat je dan zo benauwd bent. Ben wel bij ha geweest, die zegt gewoon uitzieken. Maar heb al een week niet paard gereden en wordt er gek van. Eigenlijk wil ik morgen gewoon weer rijden, hoest al wat minder, benauwd ben ik nog wel.
Tips zijn welkom.
Groetjes, Sandy

Zonnebloem

Re: Benauwd door griepvirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:49

ik dacht ook dat ik een griep had, ook erg hoesten en benauwd, bleek ik een dubbele longontsteking te hebben. Maar ik neem aan dat HA ook naar je longen geluisterd heeft, en anders zou ik zeggen ga weer terug, heb je ook koorts enzo?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:52

ik loop al meer dan een week te kwakkelen, en dat ben ik helemáál niet gewend bij mezelf!
hoesten, veel slijm, en 's avonds warm en rillerig.
hoorde dat mijn vader met hetzelfde zit, hij was naar de HA geweest, longen waren schoon, tegen het slijm/hoesten kon hij een paar druppeltjes citroensap door de thee doen.
dus dat ga ik ook maar eens doen, ben verder niet naar de dokter geweest, het gaat alweer beter, denk dat het binnen een paar dagen nu wel over is.
ik houd zelf als peiler aan of er wel of geen koorts is, bij koorts ga ik wel naar de HA omdat er dan kans op ontsteking is.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 18:38

Ha heeft wel naar me longen geluisterd, was ok. Vorige week had ik steeds koude koorts, vw aan en veel dekens maar bleef rillen. Dat is nu over, alleen geen stem en last van benauwdheid.
Drink ook veel kruidenthee en neem s'avonds wel een neut .
Na 9 dagen bedrust ben ik vandaag toch ff naar manege gegaan, ff naar me favo-merrie. Deed me wel goed ff lekker knuffen.
Maar het is een hardnekkig virus.....