gescheurde enkelband, wat te doen aan sport?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

gescheurde enkelband, wat te doen aan sport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 23:02

Vorige week heb ik op een badminton toernooi op een nogal l*llige manier mijn enkelband gescheurd.
Nou is sporten echt mijn grootste hobby, ik ben gewend om, buiten elke dag meer dan een uur van en naar school fietsen, 5x per week intensief te sporten.
Maar dat gaat nu natuurlijk even niet. Gelukkig mag ik wel gewoon fietsen en rustig paardrijden, maar badmintonnen zit er voor mij voorlopig niet in Verdrietig .

Nou vroeg ik me af, hebben jullie nog ideetjes om in de tussentijd aan sport te doen? Ik mis het namelijk nu al Schijnheilig . Ik hoorde al dat zwemmen wel gewoon kon, maar om nou een paar keer per week te gaan zwemmen dat is ook weer zo wat, dus ik dacht ik maak een topic op bokt, misschien zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad en mij kunnen vertellen wat ze in de tijd dat ze niet intensief mochten sporten (rennen/abrupte bewegingen maken) toch aan sport gedaan hebben.
Ik ben dus op zoek naar iets waarbij ik wel lekker kan bewegen, maar ook zorg dat ik mijn enkel niet forceer.

Druif_01

Re: gescheurde enkelband, wat te doen aan sport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:22

Dan kom je denk ik toch al gauw op zwemmen uit, dat is de minst belastende sport. Toen ik net uit het gips kwam ben ik heel snel weer het zwembad ingedoken, voor de rest kon ik nog niks, kon zelfs amper lopen, maar zwemmen was heerlijk!