voorbereiden nagelstylist?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kady_

voorbereiden nagelstylist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:40

Ik heb dinsdag een afspraak om gel nagels te laten zetten, maar nu vroeg ik mij een paar dingen af en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen;

Ik ben een nagelbijter, en op dit moment zijn mijn nagels best euhh Lips are sealed kort, en daar schaam ik me best voor! kan dit een probleem zijn bij het erop zetten ofzo? is hier iets tegen te doen? of misschien andere tips!

is er misschien iets wat ik van te voren kan doen als '' voorbereiding'' zeg maar?

en om de hoeveel weken laten jullie je nagels bijwerken?

Mars

Re: voorbereiden nagelstylist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:15

Ik heb zelf ook gelnagels gehad en deed niks aan voorbereiding hoor, al zou ik nagellak er even afhalen als je die op hebt. Verder denk ik niet dat erg korte nagels een probleem zijn hor.
Als zou ik je gelnagels dan niet al te lang nemen, dat is nl heel erg wennen en als je ze op normale lengte neem is de overgang niet zo groot Lachen

SassieSjaak

Re: voorbereiden nagelstylist?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 07:43

Als je voor het eerst nagels laat zetten dan zou ik ze inderdaad ook kort nemen, ivm met stooten enzo net als wat Mas hierboven ook al zei.

Verder ligt het eraan hoe snel je eigen nagels groeien, ik laat mijn acrylnagels meestal een keer in de 3 weken opvullen. Maar dat ligt er maar net aan.