Ik hoop op deze manier reacties te krijgen, ik ben echt op zoek naar specifieke ervaringen met lagen in lang haar.
Hoe is het jou bevallen? En ook als kapperzijnde, beveel je het vrouwen aan en waarom wel/niet? En als je het aanbeveeld, is de laaglengte of het aantal lagen van belang? (En hoe denk jij dan over het aantal/de lengte).
Al een hele lange tijd twijfel ik over lagen in mijn haar. Een half jaar geleden besloot ik het eindelijk te doen en toen ik eenmaal bij de kapster zat zei ze dat zonde was van mijn prachtige haar. Ik heb heel lang en dik haar. Mede omdat het mega zwaar is, is het erg stijl. Als het korter is zit er wat slag in. Ik ben super blij met mijn haar, maar zou het leuk vinden als er meer speling in zit.
Volgens de kapster is het niet mooi om mijn haar op deze lengte in laagjes te knippen, omdat het de dikte van mijn haar af doet doordat de onderste laag (de langste) dan dun lijkt. Is dit inderdaad zo? Er klinkt wel iets van logica in door, maar ik heb er nog nooit over gehoord.
Wie kan mij helpen aan ervaringen en nuttige informatie??
Hieronder een foto voor een beeld van mijn haar..

http://85.17.121.74/365350001-365400000 ... _JVul.jpeg
Een beetje een melige foto met mijn zusje, maar daar moeten jullie maar even doorheen kijken. Hier is mijn haar "in rust" duidelijk te zien (stijl).