pijn na uithalen spiraaltje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ronneke

pijn na uithalen spiraaltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 16:49

op 2 december had ik een afspraak bij de gynaecoloog om mijn spiraaltje te laten verwijderen. na enkele vreselijk pijnlijke pogingen heeft hij het gestopt, er was geen andere oplossing dan onder verdoving. ik kreeg een afspraak 18 december in het ziekenhuis.
daar is alles probleemloos verlopen en na enkele uren kon ik naar huis. het was mogelijk dat ik enkele dagen pijn zou hebben maar dit was niet het geval. 4 dagen later kreeg ik mijn regels en ook pijn. niks aan de hand dacht ik, waarschijnlijk menstuatiepijn. maar nu zijn mijn regels al 5 dagen over en nog steeds heb ik pijn. gans de dag door heb ik een onaangenaam gevoel in men buik maar soms krijg ik echt pijnscheuten dan begin ik ook echt te zweten van de pijn.
omdat ik het niet vertrouw heb ik daarnet gebeld naar de gynaecoloog en ik moest langs komen op controle maar dat kon niet voor 12 januari.

ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft want op internet vind ik niets terug.
groetjes

Dunno

Re: pijn na uithalen spiraaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:51

misschien heeft je gyn, bij 't proberen te verwijderen van 't spiraaltje binnen in iets beschadigt..

Iris82

Re: pijn na uithalen spiraaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:57

@neverstop: dan lijkt me toch dat ze gelijk pijn zou hebben en niet pas na een aantal dagen?

@TS: heel veel sterkte. Mijne moet er ook binnenkort uit. Hoop dat dat wel in 1 keer goed gaat.