Sja.. Hoe bot ook, het is idd een kwestie van mee leren leven. Ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen. Scheelt wellicht dat ik er toch zeker... hmm... 8-10 jaar last van heb. En er dus al aardig aan gewend ben.
Ik heb zelf overigens 'enkel' last van een continue fluittoon. Wel op verschillende hoogtes, en gelang mijn vermoeidheid of stress wordt het heftiger. Wat voor mij ook geldt is, hoe bewuster ik me ervan ben, hoe meer last ik ervan heb. Wat dat betreft zit het 'last ervan hebben' idd redelijk tussen je oren. Omdat ik het altijd al hoor, ben ik eigenlijk ook niet anders gewend dan dat ik het hoor. Pas als ik erop let, of gewoon moe ben of iets dergelijks, dan hoor ik het veel harder als het ware.
Wat je in jouw situatie kan doen weet ik niet... Wel wens ik je veel sterkte en wijsheid 
In bed, als ik er echt gek van word, wil ik wel eens gaan hummen, die triltoon helpt bij mij dat het wat 'overstemt'. Ook al hoor ik het niet daadwerkelijk, omdat ik dusdanig doof / SH ben, het helpt mij wel.