slecht matras?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

slecht matras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 15:30

wij hebben sinds 7 jaar een nieuw bed met nieuwe matrassen, gekocht en aangemeten adhv ons eigen lichamsbouw etc, echter sinds n week of 3 kom ik met kramp in nek schouders en slapende handen mijn bed uit en voel ik me dus brak.
heb t matras al meerdere malen omgedraaid van allee kanten maar helpt niet veel, is t niet zo dat n matras 10 jaar goed mee moet gaan?

moislief

Re: slecht matras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:31

Ja, ik dacht ook dat een matras gewoon 10 jaar normaal mee hoort te gaan hoor.. misschien even de winkel bellen om te vragen wat normaal is bij dat soort matras?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:11

Je hebt het matras nu 7 jaar begrijp ik? Dat is toch wel weer een tijd... Ookal zou een matras 10 jaar mee hóren te gaan, als je lichaam iets anders aangeeft zou ik hier toch even serieus naar kijken.
Wellicht een nieuw matras, of wie weet kan de leverancier van je huidige matras iets voor je betekenen?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:13

10 jaar vind ik wel lang voor een matras moet ik zeggen, maar goed, als ie nog goed is, maar je voel vanzelf wel wanneer je toe bent aan een nieuwe lijkt mij.
Weet je zeker dat het van het matras is? Anders zou je misschien een andere moeten proberen?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:39

Ervaar je soms veel stress/ kouw/ onrustig slapen? Zo nee dan zou ik toch aan een nieuw matras gaan.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 10:53

ja ik slaap bagger maar stress heb ik niet, wordt alleen vaak wakker ivm kramp in schouders/nek en tintelende vingers

sdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:43

Heb begin van dit jaar ook een nieuwe matras + bedbodem gekocht. Na 6 jaar was de matras + bodem kompleet versleten/ ingelegen. Was een budgetsetje van 1000 guldens
Er zit nogal wat kwaliteitsverschil in matrassen en bodems, zegmaar. Je hebt bijvoorbeeld al een matras en bodem voor een paar honderd euro. Mijn huidige bedbodem krijgt 10 jaar garantie mee, maar dat kost dan ook gelijk 1500,- euro. Dan komt de matras er nog bij.
Laat je bij een goede beddenzaak voorlichten over de mogelijkheden, voorkeuren en kosten.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 14:54

nou ons bed spiraalbodem en matrassen komen bij beter bed vandaan en we waren bijna 4000 euri kwijt toen, idd ook met 10 jaars garantie geloof ik, dat moet ik even naspitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:48

ik heb een oudere matras behalve dat hij uitsteekt(de ijzeren dingen) is ie helmaal af.
maar die is al 15 jaar oud.
hoort makkelijk 10 jaar mee te gaan