Een paar weken geleden had ik na het eten van iets, ineens ongelofelijke buikpijn, nou echt zo'n pijn dat ik zo is had van: schiet mij maar neer, maak mij maar af. En ik ben al niet kleinzerig, dus t was echt erg.
Nu denkt m'n moeder dus dat het waarschijnlijk galstenen zijn, dit heeft zij zelf ook gehad en hier anderhalf jaar mee rond gelopen, dus ze weet hoe het voelt!!
Het gekste wat ik die avond gegeten hebt is misschien de erwtensoep, nog een solero jsje (die was misschien wat oud, maar van dit jaar) en wat japanse mix, toen ik dat op had begon het ineens. Het voelt alsof er iemand van binnen zit, die doet: Ik wil eruit, ik wil eruit, en eruit probeert te komen, alsof er met een mes van binnen naar buiten word gesneden. Ik ben pas na anderhalf uur naar bed gegaan, want ik ben niet zo'n zeurpiet, nou echt wat een pijn had ik, ik ben op een gegeven moment gewoon keihard op m'n hand gaan bijten om te pijn "af te leiden" in de hoop dat ik daar dus pijn aan kreeg, zodat ik die buik niet meer voelde. Ik kon ook echt niet goed liggen, op m'n buik al helemaal niet, op m'n rug drukken die organen er weer op, de zijkant niet, benen uit bed niet, gehurkt niet... ongelofelijk heb werkelijk alles geprobeerd!!
Vandaag na het eten kreeg ik er ook last van, op dit moment heb ik het nogsteeds, maar ik moet gewoon weten wat het kan zijn! het gekste wat ik vandaag zou kunnen hebben gegeten is penne(als warm eten), daarna nog (blik)fruit, er stond nog een kom in de koelkast van 2e kerstdag die heeft me moeder bijgevuld met nog een blik, en nog wat slagroom?!
Echt zo raar, ik zat net ook al op internet, en ineens kreeg ik weer die HELSE pijnen, ongelofelijk, ik heb dr geen woorden voor. het doet ZO'N pijn, niet normaal. Ik weet dus echt niet wat dit kan zijn. Ik heb er nog nooit eerder last van gehad, alleen deze 2 keer. En als ik naar de dokter ga zegt hij toch altijd dat het tussen de oren zit, zolang je het aan de buitenkant niet kan zien.....
Dus voor de mensen die hier verstand van hebben, zou ik graag een berichtje ontvangen... want ik hou dit echt niet meer