zoals de titel al zegt een betere conditie wat doen julli eom jezelf in een (betere) conditie te houden?? ik ben 15 en zou opzich wel naar de sportschool willen doen jullie dat ook en dan alleen of met meerdere?
Paardrijden, 20 km op een dag fietsen (naar school), hardlopen, skeeleren en 1x in de week zwemmen of schaatsen. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb
ik fiets elke dga op de race fiets een uur, eerst was het zwaar!! maar nu gaat het echt super makkelijk, en vind ik het echt heel erg fijn! Verder rij ik elke dag paard, heel intensief en ben ik na zo'n dagje toch echt wel op, als ik ook nog naar school ga.
ik doe een sport opleiding, dus mijn conditie blijft wel op peil. Vooral hardlopen is erg goed voor je conditie! Ga nou niet in 1x 10 km hardlopen, probeer het rustig op te bouwen!
ow spinning iets wat ik afschuwelijk ivndt! maar wat echt wel helpt want jevoelt je spieren daarna ech wel maar ga je spinning doen dan zou ik naar zon les gaan want aleen geef je het veels te snel op,althans ikwel spinning is fietsen en dan moe tje je fiets in verschillende versnellingen zetten en je moet staand gaan fietsen zodat het net lijkt alsof je een berg op fietstofzo dus loeizwaar ~! beetje moeilijk uit te leggen dit..
Ik loop hard (plan was om om de dag 5km te lopen, maar schiet er nog wel eens bij in ). Verder 1x per week paar uur dansen en daarnaast paardrijden. Oja en fiets ook nog 5 minuten in megatempo naar 't station Oja en probeer regelmatig poging tot pilates te doen.
Hardlopen werkt voor mij het best om conditie op te bouwen. Ik doe ook nog andere sporten (klimmen, schaatsen, paardrijden), maar daar ben ik ook veel bezig met techniek terwijl ik bij hardlopen niet moet nadenken en alleen moet lopen.
4 keer in de week paardrijden, 7 dagen in de week stallen mesten, 1 keer in de week zwemmen, 1 keer in de week kickboksen, en ik werk in de zorg waar ik de benen uit mijn lijf loop.