beginnende ooronsteking??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

beginnende ooronsteking??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 14:37

op dit moment heb ik hele erge last van mijn oor een soort dreunen,jeukerig gevoel maar als ik er dan aanzit doet heel erg pijn ook ben ik vet duf enzo

ik dacht dat ik mischieno ooronsteking ofzo zou krijgen maar wat zijn de kenmerken daarvan?? en weeti emand anders wat ik wel heb?
Laatst bijgewerkt door liiisette op 22-12-08 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

liiisette

Re: beginnende ooronsteking??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 15:00

is er echt neimand die dit herkent of weet??

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:54

Het kán een beginnende oorontsteking zijn, maar dat is via internet erg moeilijk te zeggen met de info die je geeft. Ben je de afgelopen tijd verkouden geweest? Een verkoudheid kan soms leiden tot oorontsteking.
Om zeker te zijn zul je toch naar de HA moeten gaan.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:30

Als je voor over bukt hoor je dan gekraak in je oren?

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:33

Kan een oorontsteking zijn... Toen ik een beginnende had ( huisarts heeft bevestiging gegeven ) deed het wisselend of heel erg pijn of leek het net of er een kap over m'n oor zat, alsof het geluid eerst door een barrière heen moest.. Als het echt een beginnende oorontsteking is kan je het misschien oplossen met een neusspray, die tip kreeg ik ook van mijn huisarts.. maar ik zou voor de zekerheid toch even langs gaan hoor, het voelt niet fijn

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:31

Bij beginnende oorpijn idd neusspray. je hebt van otrivin een hele fijne, fysiologisch zout ofzo. En ook van sinex, maar die is wat meer ook tegen verkoudheid. Maar ls je echt oorontsteking hebt zou ik toch even langs de HA gaan, kan ook dat ie oordruppels geeft!