Afgelopen zondag ben ik van mijn verzorgpaard afgevallen en heb daarbij mijn heup zwaar gekneusd en een scheurtje in een band in mijn bekken opgelopen. Ik had vanaf de val al heel erge pijn in mijn onderbuik/zij, maar heb dit achteraf gezien niet duidelijk genoeg aangegeven in het ziekenhuis, en ze hebben hier dus ook niet echt naar gekeken.
Eerst dacht ik dat de pijn gewoon door de val kwam, maar nu (een week later) is de pijn nog steeds niet minder geworden, en vraag ik me toch wel af waar het door komt.
Meteen na de val had ik dus al heel erge pijn op die plek, aan de zijkant van mijn buik, iets hoger dan mijn heupbot. Het was ook nogal geschaafd en werd helemaal blauw, en werd heel erg dik. Het is nu nog steeds dik, maar het is echt een harde bult, dus het lijkt me geen vocht. Ik heb er constant een zeurende brandende pijn in, en soms schiet er opeens een enorme pijnscheut doorheen.
Ik denk dat ik maandag, als het dan nog niet minder is, even langs de huisarts ga, maar ik dacht, misschien heeft een van de bokkers enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!