even klagen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

even klagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 18:58

Mijn man ging vanmorgen naar de huisarts omdat hij een ontsteking had die niet over wilde. De huisarts vertrouwde het niet en wilde dat hij even naar de spoedeisende hulp ging. Dus hij erheen, vonden ze het daar nodig om hem op te nemen. Alleen was mijn man alleen naar het ziekenhuis gegaan en stond onze auto daar, hij zei dus dat hij even naar huis zou gaan om de auto thuis te brengen.

Daar keken ze nogal vreemd van op, ik kon toch wel even iemand om hulp vragen om de auto op te halen of even met het openbaar vervoer o.i.d.. Wij hebben 5 kinderen, dus ons gezin is best wel een druk bedrijf en we wonen ook nog eens buitenuit dus de buren zijn ook niet zo dik gezaaid, en die we hebben waren zelf ook aan het werk.

Hij is dus gewoon naar huis gegaan en dat was bij nader inzien goed, als hij maar weer om half twee terug zou zijn. Dus de kinderen tussen de middag snel hun broodje laten eten, en weer naar school gestuurd, ik ondertussen snel de paarden verzorgd. De kleintjes in de auto gezet, briefje op de deur voor de glaszetter die tussen 1 en 4 zou komen en weer snel terug naar het ziekenhuis.

Door al het gehaast had mijn man 's ochtends nog niets gegeten, maar dat hij nuchter was kwam wel goed uit. Alleen is hij nu om bijna 6 uur dus nog steeds niet geholpen, en heeft hij dus de hele dag nog niets gegeten. Mijn jongste is helemaal van slag omdat hij niet geslapen heeft, en was de glaszetter promt vroeg maar gelukkig wel zo handig dat hij het raam vast was gaan vervangen.

Waarom moeten we ons nou zo haasten als hij toch nog lang niet aan de beurt was? Ik hoop maar dat hij in ieder geval morgen weer thuis is, want anders lopen de kinderen ook nog hun kerstvieringen mis.

Sorry voor het geklaag, en ik begrijp dat ze het druk hebben in een ziekenhuis, maar wij hebben het thuis ook druk en hulp ligt ook niet voor het oprapen. Een iets betere planning zou fijn zijn.

Sammetje_

Re: even klagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:05

Snap je helemaal, is ook lekker frustrerend. Je hebt ook je eigen dagelijkse dingen die gedaan moeten worden... Heel veel sterkte toegewenst en hopen dat je man er snel bovenop komt! Lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:24

Vervelend inderdaad zeker met de kerstdrukte voor de deur. Hopelijk is je man inmiddels geholpen en kunnen de kids morgen naar de kerstviering toe.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:29

Tsja...iemand kan om half 2 gepland staan....er hoeven maar een paar spoedgevallen tussendoor te komen en het wordt later. Misschien moeilijk te begrijpen, maar zo gaat dat nou eenmaal. Ergens lijkt mij de gezondheid van je man toch wel belangrijker dan de kerstviering.

Het is inderdaad wel zeer ongebruikelijk om even de auto nog naar huis te brengen als ze je willen opnemen.