Yasmin pil wie heeft er ervaring mee?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

Yasmin pil wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 00:30

Ik gebruik al jaren de pil de marvelon,maar het bevat veelste teveel hormonen,werd er gevoelsloos van Bloos vandaag bij huisarts geweest en raadde me de yasmin aan?wie heeft hier ervaring mee!!gr emaartje

Coconut

Re: Yasmin pil wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:35

Heb hem zelf een tijdje gebruikt, maar kwam er nogal van aan, terwijl ik van mijzelf gewoon een normaal postuur heb. Kreeg er ook veel hoofdpijn van en ben toen overgestapt op de Steridil30, de standaardpil zeg maar. Bij deze pil heb ik totaal geen last van bijwerkingen.

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:43

Ik slikte tot voor kort ook marvelon, maar telkens doorbraakbloeding in de tweede week, ik ben er accuut mee gestopt. Yasmin heb ik ook al gehad, voor de marvelon, daar kreeg ik ook doorbraakbloeding van. Ik krijg nu waarschijnlijk een spiraal anders de nuvaring

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:44

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 00:45

_Skess_ schreef:
Heb hem zelf een tijdje gebruikt, maar kwam er nogal van aan, terwijl ik van mijzelf gewoon een normaal postuur heb. Kreeg er ook veel hoofdpijn van en ben toen overgestapt op de Steridil30, de standaardpil zeg maar. Bij deze pil heb ik totaal geen last van bijwerkingen.

ik ben juist in de jaren van de marvelon aangekomen,slikte het al vanaf mijn 15de tot nu...voor de rest niet echt bijwerkingen,wel dat ik enorm weinig menstrueerde,hoofdpijn en rugpijn af en toe..

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 07:21

ik heb na de diane pil de yasmin een tijd geslikt.
ik kwam er niet van aan,maar kreeg wel ineens in de stopweek last van hoofdpijn.
dat was voor mij wel reden genoeg om weer een andere pil te proberen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:21

ik heb hem 3 maanden gehad, maar had ontzettend veel last van bijwerkingen. hele gezwollen en pijnlijke borsten, hoofdpijn, libido verlies e.d.
heb nu de lovette en heb nergens last meer van

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 08:35

Ik neem deze nu al enkele jaren, en moet zeggen dat ze me goed bevalt. Absoluut geen klachten.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:43

Hmm ik heb Yasminelle maar dat is zeker weer wat anders?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:51

Ik heb 'm ook na een drama met microgynon (depressief en labiel). Met de Yasmin gaat het een stuk beter.. Merk nog steeds wel dat de pil invloed heeft op mijn lichaam. Binnenkort ga ik kijken voor de nuvaring

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:03

Ik heb Yasminelle (is nog lichter dan Yasmin). Voor sommigen is deze misschien te licht (met doorbraakbloedingen als gevolg).
Had in het begin wel tijdens de stopperiode last van hoofdpijn, maar dat is nu weg.
Ik ben er niet van aangekomen denk ik.
Ik denk dat je het gewoon even moet proberen, want het hangt per persoon af welke pil je het beste verdraagt. Lachen

aira2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:42

Ik had hiervoor een spiraal maar daar was ik helemaal niet tevreden over. Daarvoor had ik marvelon ontzettend van aangekomen. Ik heb nu Yasmin en mij bevalt het erg goed! Ik ben er juist van afgevallen en heb grotere borsten gekregen!! Ik ben wel emotioneler tijdens me ongesteldheid maar voor de rest gaat het goed!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:43

ik heb de YAZ, dat is zeker ook weer een andere? Tong uitsteken Is met 4 stopdagen ipv 7!!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:36

Ik heb ook de Yasmin pil. Na verschillende pillen te hebben gehad met veel klachten heb ik eindelijk wat rust met deze pil. Ik ben er dik tevreden over!

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:41

Hier ook een Yasmingebruikster. Ik had ook eerst Microgynon 30, maar kreeg daar erg last van stemmingswisselingen en depressiviteit. Met Yasmin gelukkig veel minder last.
Wel wordt ik zo goed als niet meer ongesteld (geeft niks hoor Knipoog ). En de laatste tijd wel weer een beetje vage klachten omstreeks de menstruatie (onderbuik).
Maar alles bij elkaar gerekend: zeer tevreden!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:44

Ik slik de Yasmin ook al een aantal jaar... bevalt me goed... heb tussendoor een keer een andere gehad ivm andere klachten... toen kwam ik erg veel aan en had veel doorbraakbloedingen. Bij de Yasmin heb ik nergens last van, kom er niet van aan en ook mijn menstruatiepijn is veel minder. Dik tevreden dus!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:53