Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
am13 schreef:Het klinkt als een zogenaamd ganglion, een soort overvulde peesschede, dit zie je vaker in dit gebied van de hand/pols.
Ik zou er wel even mee naar de dokter gaan voor de zekerheid, misschien kan de fysio er vervolgens wat aan doen..
Succes!
Mas schreef:Ik heb ook ooit een ganglion gehad, was idd wat witter als ik mijn hand liet hangen en voelde keihard aan, als een botje wat jij ook al beschrijft.
De stiefvader van mijn vriendin Kieffer hier op bokt is huisarts en heeft er even naar gekeken. Hij pakte mijn hand en heeft hem zo weggedrukt! Hij was echt ineens verdwenen en is gelukkig ook niet terug gekomen.
Plien91 schreef:Mas schreef:Ik heb ook ooit een ganglion gehad, was idd wat witter als ik mijn hand liet hangen en voelde keihard aan, als een botje wat jij ook al beschrijft.
De stiefvader van mijn vriendin Kieffer hier op bokt is huisarts en heeft er even naar gekeken. Hij pakte mijn hand en heeft hem zo weggedrukt! Hij was echt ineens verdwenen en is gelukkig ook niet terug gekomen.
Ik zag ooit in Funny homevideo's dat ze met een boek op dit soort plekken gingen slaan
*kijkt naar boekenkast naast zich......
am13 schreef:Het klinkt als een zogenaamd ganglion, een soort overvulde peesschede, dit zie je vaker in dit gebied van de hand/pols.
Ik zou er wel even mee naar de dokter gaan voor de zekerheid, misschien kan de fysio er vervolgens wat aan doen..
Succes!
Plien91 schreef:Even een 'update'
De bult werd steeds groter, en ik zou er van de week mee naar de dokter omdat hij ook pijn begon te doen als ik mijn hand bewoog.
Maar nu sloeg ik net per ongeluk met mijn hand tegen de deur aan, bovenop de bult. Hij is nu gehalveerd en een stuk zachter. Kijk het nogmaals een paar dagen/weken aan want als hij de eerste tijd zo blijft vind ik het niet nodig om de huisarts ermee lastig te vallen.