Ik zal het even kort houden.
Het is nu inmiddels bijna 4 weken uit tussen mij en mijn vriend (ex dus). En ben er kapot van (zie topic in LZP). Ben laatste tijd ook oververmoeid, kan moeilijk mijn bed uit komen etc. Ik at bijna niet, of spuugde het er uit. Maar ach hoort bij liefdesverdriet toch?
Ben afgelopen donderdag en vrijdag thuisgebleven om 'bij te slapen'. Eten doe ik weer als een beest en het ging weer goed, behalve dat oververmoeidheid dan.
Ik voel me wel een jojo als het gaat om mij en me ex, en de relatie die NU is tussen ons.
Ene moment doet hij gewoon lief, andere moment maakt hij me duidelijk dat hij dit wel goed vind ook al heeft hij spijt dat het uit is.
Gister dus weer moeten horen dat het hem niks kan schelen nu enz.
En toen ik vanochtend wakker werd (naja wakker worden kan je het niet noemen heb er hele nacht aan lopen denken) dacht ik er meteen weer aan. Ik stond op ging me aankleden en opeens kreeg ik sterretjes voor me ogen. Ik liep naar de koelkast en greep naar de fles water, voelde me echt zo raar en ben op mijn hurken gaan zitten en kreeg het benauwd. Terwijl ik voor een ijskoude koelkast zat..
Wat is dit in vredesnaam, nog steeds stress? Door wat er met mij en mijn ex is (gebeurd)..
Ben niet naar school gegaan, en heb mijn vader gebeld die op zijn werk zat. Hij heeft de dokter gebeld maar die is op vakantie tot vrijdag ..
Net ben ik gaan douchen en moest toen al een keer op mijn hurken zitten (dacht weer aan m'n ex).
En toen ik de douche uit stapte leek het wel alsof ik moest hyperventileren. DAMN!
Iemand die weet wat dit is, wat er tegen te doen is of beter hoe je dit kan voorkomen?
Dit typende voel ik me ook raar, ga even op de bank liggen.