3 jaar geleden was er bij mij scoliose geconstateerd.
Hier voor heb ik eerst in Nijmegen bij dokter gelopen! En Prima en begripvolle arts die je zeker weten serieus neemt
toen bleek dat mijn longen maar 32% Long in houdt had, mocht ik daar niet meer geopereerd word ik stond daar ook al op de lijst
dan voel je echt wel even rot omdat je weer hellemaal opnieuw moet beginnen en wennen aan je arts.
Ik ben toen maar naar Utrecht WKZ gegaan naar Dokter eerste afspraak was allemaal een beetje raar gegaan.
dus moeder maar terug gebelt voor hoe het nou eigenlijk precies zat, nou het kwam er op neer dat ik waarschijnlijk omdat ik in examen jaar zit pas in juni geopereerd ga worden omdat het zonde is om je examen er voor te vergallen. nou wij al ontzettend balen want we hoopte dat het sneller kon omdat ik nu ontzettend veel pijn heb en operatie gewoon niet uitsluiten is. bij graden is namelijk 68,5 en het verergert nog steeds. en omdat het boven in me rug zit worden me longen ook slechter. maar toch weer een nieuwe afspraak gehad en nou vorige week woensdag was het dan zo ver, moesten er weer heen en het verliep eigenlijk al wat rustiger dan vorige keer en de arts nam rustig de tijd en zij eigenlijk ook van ja kan eigenlijk niet langer wachten Mara anders maar na je examens want nu kan het niet meer omdat de wachtlijst aardig lang is. hij ging even weg overleggen met een anderen arts en toen kwam die terug ja waarschijnlijk gaan we aan het begin van nieuwe jaar (januari/Februari) je al opereren, je kan eigenlijk niet langer wachten omdat je longen anders nog veder achter uit gaan heel fijn. allemaal maar toen kwam het besef eigenlijk pas echt dat ik geopereerd moet worden dus ik best wel in shock. eerste wat ik zij ik kan toch wel echt paardrijden? na me operatie gelukkig kon die me gerust stellen dat ik gewoon nog kan paardrijden. Daarna kwam eigenlijk pas echt het besef dat het heel erg snel al is. Voordat je het weet is het al januari, hellemaal met de kerstvakantie die toch ook voor de deur staat.
Wou het even allemaal van me aftypen hopelijk is het een beetje duidelijk heb het in word getypt dus zijn de grote spelfouten er wel uit.
Bedankt voor het lezen!
Laatst bijgewerkt door bietjuhh op 13-12-08 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt