na rottige ervaring echt zo bang voor de tandarts...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

na rottige ervaring echt zo bang voor de tandarts...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:22

Ik ben al nooit zo'n tandarts fan geweest, maar altijd toch netjes gegaan.
Vorige week hebben ze een ontstoken kies getrokken, waarbij de verdoving niet of nauwelijks werkte, schijnt te komen doordat hij heel erg onstoken was, maar echt waar ik heb alles bij elkaar gegild daarzo Bloos Bloos Echt waar wat deed dat ontzettend pijn.
Verder heb ik eigenlijk geen last meer gehad daarna, maar nou heb ik volgende maand een afspraak staan voor een gewone controle, maar ik durf dus ECHT niet meer. Als ik er aan denk breekt het klamme zweet me uit en begin ik bijna te hyperventileren, dit klinkt misschien overdreven maar het is echt zo.
Weer iemand hoe ik hier mee om kan gaan? (er zijn er hier vast wel meer bang voor de tandarts Bloos )

anneliesdj

Re: na rottige ervaring echt zo bang voor de tandarts...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:24

Een goede tandarts zoeken en zeggen dat je bang bent, je bent echt niet de enige hoor Knipoog

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:24

Ik heb het net zo.
En zo'n angst-tandarts werkt bij mij dus ook niet, dus ga topic volgen...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:25

Er zijn speciale tandartsen voor mensen die zo bang zijn. Dit heb ik in het begin ook gedaan. Ga nu naar een gewone tandarts. De angst blijft wel een beetje, maar is echt stukken beter geworden. Heb nu een hele fijne vriendelijke rustige tandarts gevonden, die gewoon alles verteld wat ie gaat doen. En ik bepaal. Verdoving wel of niet, even wachten, spoelen. Echt heel fijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:44